Pantovac 2 Napisano pre 5 sati (promenjeno) U prolazu, 3 postova Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svima u grupi, Nov sam ovde, pa zato pišem ovako ne zamerite. Možda negde ova tema i postoji, ali nisam uspeo da je nađem. Ako neko zna nek me slobodno uputi. Za koji dan mi je polaganje za A2 kategoriju. Pa me interesuje, šta vi predlažete od ADV motora za početnika do nekih 3-3.5k evra. Naime, visok sam 190cm variram sa kilažom od 85-90kg. Motor mi treba za vožnju po gradu (prolazak kroz njega, ne vozikanje), manji je grad u pitanju, otvoren put neke ture od 300 do 500km i malo izlazak sa asfalta ne neki offroad ekstreman. E sad šta očekujem od motora, da nije baš pretežak jer sam ipak početnik, da nije neki kvariša da ne popravljam non stop, potrošnja koliko sam gledao kod ovih motora što su meni za oko zapali je tu negde ista pa mi to i ne igra ulogu, malo mi igra ulogu održavanje u smislu cene. On što sam ja gledao po oglasima su: Kawasaki kle 500 (moj favorit) Yamaha tenere 660 Honda dominator Aprilia pegaso Bmw g650gs Suzuki v strom(mada mislim da nije u a2) Sad sam ja nalupao ovako s brda s dola, ali ne zamerite nov sam u ovom svetu. Ali mislim da se za taj neki novac koliko toliko uklapaju. Značio bi mi svaki savet, jer sam ipak početnik. Hvala svima unapred na odgovorima. Promenio pre 5 sati član Pantovac Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
PremieRacing 4063 Napisano pre 4 sati (promenjeno) Drug član, 1318 postova Lokacija: New Now Motocikl: B King Prijavi odgovor kao problematičan KLE i . Kupi najmađi i najbolji koji trenutno nađeš u oglasima a da se uklapa u budžet, i nakrivi kapu narednih par sezona. Promenio pre 4 sati član PremieRacing 3 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...