Moto Zajednica

MotoSport vesti za sezonu 2012

• Drug član, 1433 postova
  • Motocikl: Ducati HYM950

Interesantan tekst oni koji ga vole, vole ga zbog RAW Performance i ništa više

Nikada nijedan Aussy ili Japanac ne mogu se porediti pred marketingom ili novinarima sa Italijanima

Ko je imao prilike da poseti te zemlje zna o čemu pričam

Mene lično zanima samo ona muzika od 14:00-14-45 i to je milina gledati i slušati

Neki su to prepoznali pre 5-6 god a neki ne mogu ni sada zbog njegovog privatnog života stavljaju performanse u drugi plan

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Ne silazi, 4886 postova
  • Motocikl: Triumph Daytona 1000

Bilo bi super, nitro Nori ponovo na Yamahi!

Iskreno,prvi put cujem za Hagu i BSB ... ne sviđa mi se ideja!

Priča se o tome već izvesno vreme...

Evo i Stiv Martin je danas nešto nabacio.

stevemartin68 Steve Martin

Haga fans, better buy BSB season tickets if what I'm hearing is true!

Nitro Nori na Yamahi!

http://www.visordown...maha/20048.html

Čekamo još zvaničnu potvrdu.

• Drug član, 1497 postova
  • Motocikl: YZF-R1

John Hopkins @JHopper21

Well I'm absolutely devastated to announce that after a high speed crash I've broke a bone in my R/ hand ! Severity is yet to be determined

http://www.crash.net/world+superbikes/news/176711/1/john_hopkins_breaks_hand_in_test_fall.html

AMAN VIŠE!

Yamaha Swan Team boss: "It had been a difficult decision to make between Haga and West but the Japanese rider's long association with the factory"

• Drug član, 1497 postova
  • Motocikl: YZF-R1

Ma budzu moju bolje povezan sa fabrikom! Jbali bi se za dolar! West jednostavno nije imao para!

Nisam neki ljubitelj "zauvek drugog" a mislim da ce ga omladinci pojesti u BSB-u ... zivi bili pa videli. Tu su Honde i Sukci i naravno,Hill

• Integrisan, 12759 postova
  • Motocikl: CB 360 / . SV 650 / GSXR600(ukraden) / GSX-R 750

Ovo je stvarno NEverovatno. Treba da opali neku cigančicu da skine maler1

• Podržavam 1

@motomatters

The Financial Times are reporting that Ducati are up for sale. Asking price: a cool billion Euros

Evo, ako skupimo milijardu Eura možemo da kupimo Ducati! I posle se zezamo po stazi sa Rossi-em i Haydenom.

Slomio kost u šaci odmah iza prstakoji su mu cviknuli.

John Hopkins (Crescent Fixi Suzuki) had an early crash at the exit of turn two and suffered a suspected fracture of a bone in his hand, just behind the right ring finger. Hopkins was already recuperating from an operation in which he lost two knuckles from this finger. He is awaiting more tests to see the real extent of the damage, but he is not going to ride again at these tests at least.

Jose G. Maroto @MOTOCI_Maroto

Aspar Team looses Mapfre sponsorship in MotoGP. They will announce the new sponsor on Wednesday. Romours says will be Power Electronics...

p.s. potvrđeno, Mapfre ostaje u Moto2 i Moto3. Power Electronics u MotoGP

John Hopkins:

"This feels so devastating because I was feeling really comfortable on the bike right from the start. I was running the 2011-spec bike with just small modifications to the engine and the new Yoshimura exhaust and hadn't yet got on the full 2012 bike. But I felt that the GSX-R had already been improved in the areas it needed to be.

"The track conditions were not the best and we started the day a bit late because there were some damp patches around from the overnight rain. Having said that, it wasn't the damp that caused the crash. I was on a used tyre and probably on the last lap before pulling in. I exited turn one and might have been just a little bit too hot for the condition of the tyre going into turn two, when suddenly the rear came round even before I got on the brakes. I was spat off and unfortunately came down on my right hand - the same one that is missing a bit of finger. The X-rays show that I have fractured a bone in the base of the hand near what's left of my fourth finger.

"I will fly home tomorrow and see my hand surgeon, Doctor Chao, and we'll decide what has to be done. I would say that my chances of racing at Phillip Island next week are very slim, but the important thing is to get the hand sorted correctly and be completely right before I race. It may be better to miss Phillip Island and then use the six weeks or so before Imola to get back to 100% - we'll see. I want to say thanks to the Crescent Fixi team for all its efforts and sorry to Suzuki and all the team's sponsors - we'll be back and fighting for the podium soon"

Ma budzu moju bolje povezan sa fabrikom! Jbali bi se za dolar! West jednostavno nije imao para!

I to, ali ipak je Haga teži igrač. Međutim u svoj toj zapetljanciji je zanimljiva i izjava šefa tima:

Shaun Muir @shaunnmui It was good to deal with @Davide_Brivio during negotiations. Hope to see him at some BSB rounds this year. Znači on je bio Hagin čovek u pregovorima.

Što se tiče Vesta otvorilo mu se jedno slobodno mestu u PR Kawasakiju:

http://www.crash.net...r_kawasaki.html.

Šta će od svega biti videćemo.

Jel u BSB i dalje ima ona podela na ovakve i onakve ili su to ukinuli. Kao full SB i nekakva prateća formula u istoj trci. Zvalo se "Cup" klasa ranije pa "Evolution"...

U stavri su ukinuli WSBK motore. Sad su svi Evolution ili Evo kako ih od milošte zovu. Meni se sviđa taj pristup.

Gost
Ova tema je zaključana za nove odgovore.

• Aktivni korisnici   0 članova

• Nema ulogovanih članova koji gledaju ovu stranu.

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja