Moto Zajednica

Moto sport vesti za sezonu 2023

• Svrati cesto, 3307 postova

Da, izmedju ostalog i zbog toga. Opet 2024 ne mora titula, dovoljno je koja pobeda i povratak samopouzdanja. 

Mislio sam prvenstveno da je u Hondi broj jedan a u Dukatiju ne bi bio. Bojim se da ce ga ako mu ne krene brzo odbaciti a Honda ce ga podrzavati jos dugo.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Hronični Motociklopata, 7104 postova
  • Motocikl: Banditos 650
Pre 2 sati, rastkojokic je napisao:

Uh ako je ovo istina... Jako mi je drago jer je neko konacno zveknuo samarcinu Hondinoj tvrdoglavoj i nadobudnoj korporaciji!

2004-te godine im Rossi zveknuo jos vecu samarcinu kad je kao sampion presao u Yamahu, bilo je davno pa su zaboravili.

• Sviđa mi se 2

• Ne silazi, 4911 postova
  • Motocikl: Triumph Daytona 1000
On 8.9.2023. at 8:02, to crank je napisao:

Glasine.

A ovo, jesi nešto načuo? 

RACINGNEWS365.COM

In a host of updates to the Hungarian Grand Prix venue, the new owners of the Hungaroring have announced plans to redevelop the facilities, and make the circuit appropriate for...

• Integrisan, 12783 postova
  • Motocikl: CB 360 / . SV 650 / GSXR600(ukraden) / GSX-R 750
2 hours ago, MOTOM said:

A ovo, jesi nešto načuo? 

RACINGNEWS365.COM

In a host of updates to the Hungarian Grand Prix venue, the new owners of the Hungaroring have announced plans to redevelop the facilities, and make the circuit appropriate for...

Počeli su da pričaju o ovome pre policijskih časova u isto vreme kad je vlada objavila da je sa Dornom potpisala ugovor za novi HUGP na novoj/budućoj stazi negde ka Slovačko/Ukrajinskoj tromeđi... jedino što se u međuvremenu desilo je da je nikla nova staza na početku Balatona, gledano od Budimpešte. 

Promenio član to crank

• U prolazu, 66 postova
  • Motocikl: Honda NSR125, Honda CBR600F2

IMG_20230911_201831.thumb.jpg.175ff869b58ed329dd1209b82b8031fd.jpg

IMG_20230911_201903.thumb.jpg.9d0a5ebca4a3b2661037214dce7a889c.jpg

Test Yamahe za 2024

IMG_20230911_201847.thumb.jpg.6783b0000c754eb28ef5430897711386.jpg

IMG_20230911_201941.thumb.jpg.8889c65348bbc99261ef7872a5d23170.jpg

Test Honde za 2024

Sto se Honde tice i ne primecuje se neka velika razlika, videcemo sta ima Quartararo da kaze

Promenio član lukavb
  • Sviđa mi se 1

• Svrati ponekad, 175 postova
  • Motocikl: Ninja 250r '08

Marquez:

Repsol Honda Team’s Marc Marquez will officially reveal where he’ll be riding in 2024 inside the next three weeks after confirming at the Misano Test on Monday that his decision will be made during the Indian and Japanese Grands Prix.

The eight-time World Champion said he has three options for next season, a "Plan A, Plan B and Plan C", with only "one or two people" in his close circle aware of his options.

After debuting the first prototype of Honda’s 2024 RC213V, the Spaniard said: "The riding style is quite different but, in the end, the problems are the same, so we need to keep working. Of course, you always expect more. If this is the base, if this the bike, then we are far. We need to work and change many things.

"It’s true that there are new engineers. They’ve started with this new bike then they will start working. They’ve not been working on this new project for a long time. Let’s see if they can make a step.

"An engineer has come, I believe he's from aerodynamics, who used to work more in Formula 1, and we have also tested new aerodynamics. When I stop in the pit, I talk to a different face. They haven't introduced me to him yet, but I think he's the new Project Leader. Although they haven't made it clear to me.

"There's plan A, plan B, and plan C, which I previously mentioned as two, there are three. I have the three plans, the three ideas very clear, I am clear about what needs to happen for each of them. But there isn’t much time. There is a deadline. Around India, Japan I will decide."

Quartararo:

https://www.motogp.com/en/videos/2023/09/11/i-expected-much-better-quartararos-yamaha-future-on-shaky-ground/477916?playlistId=425969

Ukratko: Kaze da je ocekivao dosta vise, Meregalli kaze da je novi agregat brzi i laksi za voznju ali Fabio kaze da nije primetio. Probali su novi aero ali je brzo presao na stari jer mu se cinilo da ga novi dodatno usporava, i da nije stigao da proba novu sasiju jer su imali neki problem sa motorom pa dok se to resilo vec je bilo kasno.

• Sviđa mi se 1

• Hronični Motociklopata, 7104 postova
  • Motocikl: Banditos 650

Ako ne naređa nekoliko podijuma, biće napeto, Austrijanci nemaju milosti, mada ne sekiram se za njega, Honda će ga oberučke primiti nazad, ili u SBK uvek ima mesta za ex Moto Gp-ovce

Pridruži nam se!

Možeš sada da napišeš svoj odgovor, a kasnije da se registruješ. Ako imaš nalog, uloguj se i napiši svoj odgovor.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Aktivni korisnici   0 članova

• Nema ulogovanih članova koji gledaju ovu stranu.

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja