Jump to content

Moto Zajednica

yamaha dt 125, suzuki ts 125, kawasaki kdx 125

Recommended Posts

  • U prolazu, 4 postova

pozdrav!! planiram da kupim svoj prvi motor pa bih molio za malu pomoc oko odluke od iskusnijih clanova!! posto volim off road i imam dzip hocu da kupim neki cross koji mogu da vozim i po gradu a bogami i po planini :moto3:!! posto mi je prvi motor odlucio sam se za 125 2t masinu, gledao sam nesto po oglasima i ono sto se meni svidja i odgovara cenovno su yamaha 125 dt, suzuki ts 125 i kawasaki kdx 125 97-00 god!!! voleo bih da mi kazete koje su mane i vrrline ovih motora i koji je odprilike najbolji, iskreno meni se naj vise svidja yamaha!!!

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 177 postova
  • Lokacija: Kosjerić
  • Motocikl: Enduro

Ja nebi rek'o da će to da valja za po gradu, al' šta ja znam i ja sam tek početnik. Imam neku 2t traktorčinu al' se ne bih usudio da je vozim po asfaltu, otima se mlogo. Neka kaže neko iskusniji.

  • Podržavam 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Enduro maniac, 1751 postova
  • Lokacija: Beograd/Krupanj
  • Motocikl: Yamaha XT 600 E 3TB

Uzmi koji hoces, svi su skoro isti, samo trazi u sto boljem stanju. Ja sam imao Suzuki TS i samo reci hvale imam za njega. Predpostavljam da ces da trazis nesto u cenovnom rangu od oko 1000e, tako da ti se ne isplati stavljati supermoto felne i gume, jer ce te to izaci jos oko 300e, a moze da se lepo vozi i sa enduro gumama po asfaltu ;)

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 377 postova
  • Lokacija: Zemun-Beograd
  • Motocikl: Honda nc750,Xevo 400

ako gledas 125tice mogu da ti kazem da nemas neki ogroman izbor jer stvari stoje ovako:

honda mtx125 i yamaha dt125 oko 100kg tezine, imaju jako slab ram i neznu konstrukciju a i same masine su nejake u naj jacoj varijanti ne prelaze 18ks