DRCvetko 74 Napisano Novembar 24, 2021 Svrati ponekad, 117 postova Lokacija: Prokuplje Motocikl: Honda VFR800 FI Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav drugari, nov sam ovde i imam jedno pitanje za vas, koji se malo više razumete u mehaniku Pre svega, imam jedan motor, u pitanju je Honda CM 125 (125ccm 2 cilindra) ja sam početnik, tako da mi odgovara. Ali postoji jedan problem, kada se vozim, naročito pri manjoj brzini se jasnije oseti, kada sam na primer u 2. i kada malo dodam ili pustim gas, oseti se kao malo "luft" u menjacu, ili ko zna čemu, pa me to zanima. Da li ste se su sretali sa time i da li znate do čega je problem. Lanac je nov, a zupčanik mislim da nije. Sve u svemu, molim za pomoć, ne sumnjam da je ovo nešto fatalno za motocikl ali ne želim da se nešto desi dok sam negde na putu. Sve naj, pozz Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
abarth_maniac 5989 Napisano Novembar 24, 2021 Drug član, 2775 postova Lokacija: Zrenjanin Motocikl: SV 650S, Simson SR50, Cagiva Mito, CBF1000 Prijavi odgovor kao problematičan Samo proveri lancanike (nisu zupcanici) i zategnutost lanca. Nov lanac na lose lancanike je kao polovan kondom na mali penis. Imas ga ali ne radi posao. 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
brdy 2099 Napisano Novembar 24, 2021 Ja sam FAP mašina, 755 postova Lokacija: Leskovac, Srbija Motocikl: apn 6 i Transalp Prijavi odgovor kao problematičan Istegnut lanac, luft u prednjem lancaniku, ili luft najverovatnije u biksnama zadnje viljuske.Послато са Redmi Note 9S помоћу Тапатока Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...