Jump to content

Moto Zajednica

Kupujem ii iznajmljujem vazdušnu pušku

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 434 postova
  • Lokacija: Novi Sad
  • Motocikl: Cagiva Canyon Jamana 600 TT

Opklada je u pitanju. Potrebna puška na 10ak dana.

Neće biti pucano u ništa što je živo, samo u mete.

 

Aj, da razjasnim. Kum tvrdi da treba da mi napravi naočare, što ja kategorički odbijam i ako znam da je u pravu. :)

Nekad sam se bavio amaterski streljaštvom i on sad tvrdi da sam toliko ćorav da će upucati više krugova od mene.

 

Ako je kupim na forumu, kad završimo, biće ovde i ponuđena na prodaju po istoj ceni. Mislim da je to pošteno i fer.

  • Sviđa mi se 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 142 postova
  • Lokacija: Subotica
  • Motocikl: Yamaha FZS 600 Fazer '01, Suzuki GSX 600F Katana '02, Suzuki SV1000S, Kawasaki Zephyr 550, Kawasaki Zephyr 750, BMW R50/5, Sachs X-Road 125, Honda CBX 550F, Honda VF 500F, Honda CBF 600, Yamaha YZF-R6 1999, Sprint Prince JinLun 125 i jos dosta manjih...

Bavim se streljaštvom "profesionalno". Mogu da tvrdim da neki i bez treninga i ZATVORENIH OČIJU mogu ubosti više krugova od onih koji dobro vide ali nemaju dodira mnogo sa tim... Poenta - ako se znaju "fore", vid i nema toliko veliki uticaj. U višem rangu ima uticaj i da li ste "je*ali" tog jutra i koliko dugo.
Što se pozajmljivanja tiče - neko normalan ne radi to ni u situaciji koja nije nastala posle maja ove godine. U prevodu - pusta mašta.
Kupovina je moguća (mislim) u D kategoriji. To je ono "sportsko", najblaže varijante. Mnogo uticaja ima i koje dijabole se koriste, koliko grejna... Svakoj cevi prijaju drugačije... U zadnje vreme izbor skoro nikakav.
Pogledajte po radnjama, sve što se može kupiti samo uz ličnu kartu - to je. Ne može da se omaši.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

  • Sviđa mi se 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 434 postova