Jump to content

Moto Zajednica

Da li da mijenjam gumu?

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 191 postova
  • Lokacija: BG/PG/BD
  • Motocikl: Honda CBR600RR

Danas mi je motor bio u servisu jer je preko zime usao vazduh u kocnicu i rece mi serviser da mi je prednja guma losa, ne sjecam se sta je tacno rekao ili se zaravnala ili neravnomejrna potrosnja, sta vec, pitah od cega to, kaze gradske voznje, previse kocenja itd. Ja sam bas laik za gume, meni licno izgleda ok i u voznji mi se ponasa isto.

Guma je michelin pilot power 3 , uzeo sam je prije 2 god novu i nijesam presao previse km. Jeste pretezno gradska voznja al barem jednom nedeljno odem na krivudave puteve oko grada ili medju gradove, a te voznje kroz grad su kratke. Evo napravih kratak snimak jer sam se sad zabrinuo, pa cu ujutro opet otici da se dobro pogleda, al reko da pitam i vas kako vam izgleda. Jesam mozda malo nespretno snimio ovo i na brzaka al moze se pauzirat ako sam u bilo kojem momentu uhvatio dobar kadar

ako je stvarno kriticno onda cu je zamijeniti. Mislio sam da ce mi prije zadnja guma se potrositi al evo ne znam, valjda jer ne jurcam previse ona je ok.  Nijesam sad pri parama, radije bih uzeo neku jeftiniju varijantu( ali da je i dalje ok), ako nista uzecu ovu istu al evo npr ova kako vam se cini, polovna al djeluje ok? (mada kad bolje pogledam izgleda potroseno desno)

0761cf4a-32db-4813-81fc-86b775c576b5.web
WWW.AUTODILER.ME

Najposjećeniji sajt za prodaju polovnih i novih automobila, motora, bicikala, kamiona, radnih mašina, poljoprivrednih mašina, plovila, kao i auto dijelova i opreme u Crnoj Gori.

ili ova nova

pa neka potraje dok se i zadnja potrosi pa cu 2 nove dobre... Al bas me zacudilo da je prednja tako brzo otisla, sta raditi da je ne zajebem opet mimo manje gradske voznje i vise krivina :D

 

 

Edit: slikacu kako treba ujturo no ujutro idem na izlet pa sam se istripovao nocas, al prije polaska cu provjerit dodatno sve.

Promenio član No_LiMiT