MilosRS 0 Napisano Maj 31, 2020 U prolazu, 2 postova Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svima, apsolutni sam pocetnik, medjutim, odlucio sam da kupim prvi motor. Visok sam 194cm i imam 95-100kg, i shvatio sam citajuci forume da je to ogranicenje. Razmisljao sam o Viragu xv 535. Hoce li mi biti premali? Na pocetku sam mislio kupiti nesto sa manje ccm, ali sam ukapirao da nema sanse da cu moci nesto takvo naci sa ovom visinom. Za Viraga sam cuo da je dobar pocetnicki motor i to me privuklo, svidja mi se i kako izgleda. Koja je generalna preporuka za visokog vozaca, da li je visina sedista najvaznija? Najlepsi su mi naked modeli, coperi najvise. Ali ne mogu kupiti 700+ ccm jer cu zabosti negde. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Alekre 12527 Napisano Maj 31, 2020 Ne silazi, 7320 postova Lokacija: Smederevo Motocikl: TDM 900 Prijavi odgovor kao problematičan Nije to motor za tvoju konstituciju. Možda ipak da razmotriš Dragstar 650 ili VN800 sa produženim komandama. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...