Moto Zajednica

Moto sport vesti za 2017

• Zainteresovan, 279 postova
  • Motocikl: Kawasaki ZZR 600 E

A režija što nije ponovila trenutak kad je Rea obišao Davisa sa spoljne strane krivine, izgledalo je da je išo jedno 50kmh brže!?

Mislim da je bilo na polovini trke

• Podržavam 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Hronični Motociklopata, 7076 postova
  • Motocikl: Banditos 650

A bas bi bilo cool da izvoza tu trku i da ih sve pocisti, kao sto je onomad Troy Bayliss seo na moto gp Ducati i oduvao ih sve i pobedio

• Drug član, 1192 postova
  • Motocikl: Yamaha R1, Kawasaki KX450F

Daj neki link da procitamo i mi

http://motograndprix.motorionline.com/2017/04/01/valentino-rossi-wild-card-superbike-a-misano/

Iz Yamahe nisu ni potvrdili a ni demantovali vest, ali kao sto kolega rece, moze da se desi da je prvi april odgovoran za vest, o tome nisam razmisljao :)

• Ne silazi, 4884 postova
  • Motocikl: Triumph Daytona 1000
MotoGP scraps penalty points system
29 March 2017

MotoGP race makers have binned the penalty points system across its world championships as it was judged to be 'no longer necessary'.

In a meeting of the Grand Prix Commission which included all the heads of the key MotoGP bodies (Dorna, FIM, IRTA and MSMA) on the Saturday of the 2017 season opener in Qatar, it was confirmed the penalty points system will be scrapped with the full list of current penalty points dropped. 

“Taking into consideration that the FIM MotoGP Stewards have many penalties options, the penalty points were no longer necessary,” a statement from the FIM read. “The Grand Prix penalty points are now withdrawn from the list of penalties.” 

At the start of the 2016 season, MotoGP confirmed the range of punishments handed out for accumulating penalty points would be watered down to just a race disqualification if a rider reaches ten points within one calendar year. It was one of a number of rule changes following the flashpoint between Valentino Rossi and Marc Marquez at Sepang in 2015.

PA1823738.0008.jpg

Rossi deliberately ran Marquez wide at the Malaysian race, resulting in contact that left the Honda rider on the floor. The Italian, who claimed Marquez was trying to help Jorge Lorenzo win the 2015 world title, was hit with three penalty points which, combined with an earlier point, meant a back of the grid start in the Valencia finale. 

Many felt such penalties should be served during the race in which they occur, rather than dragging on to the next round. However the use of post-race penalty points did allow Race Direction time to examine all TV footage and speak with riders before delivering its verdict. 

With penalty points gone, punishments will be at the FIM MotoGP stewards discretion and all existing penalty points have been dropped. 

Changes to the appeal system 

Changes to the appeal system have also been introduced, with the banning of additional appeals if the FIM MotoGP Appeal steward rules in the favour of the initial decision of the FIM MotoGP steward, stating 'the decision of the FIM Appeal steward is final'. 

Sporting regulation tweaks have also been announced with the maximum number of team mechanics allowed to help during bike changes increased from four to six during qualifying, but will remain at four mechanics per bike change during a flag to flag race. All mechanics will still be required to wear crash helmets during all bike changes in pit lane. 

Finally, the ban on titanium has been implemented in the Moto2 and Moto3 classes, banning the material being used in the swing-arm, suspension, handlebars, swinging arm spindles and wheel spindles plus light alloys are also outlawed for wheel spindles. 

• Integrisan, 12759 postova
  • Motocikl: CB 360 / . SV 650 / GSXR600(ukraden) / GSX-R 750

Au al ste vi naje*ali kad vidi Crank :)

Više ne dolazim na forum dok ne pogledam trke!! Dabogda sanjali sve trke unapred!!

• Drug član, 1221 postova
  • Motocikl: BMW sekta

Au al ste vi naje*ali kad vidi Crank :)

Više ne dolazim na forum dok ne pogledam trke!! Dabogda sanjali sve trke unapred!!

Prosto si me iznenadio ovim postom ;) . Ne mogu da verujem, da cu cuti ovo od tebe. :) :)  Ocekivao sam vise akcije od tebe. ;)

• Zainteresovan, 666 postova

Iz godine u godinu se ponavlja vest o Rosijevom učešću u SBK, ovako ili onako. Nešto se mislim, nema od toga ništa, mnogo je veliki ego tog čoveka da bi se pojavio u superbajku, a i ako se to desi biće  to poslednji od poslednjih vozova...

• Hronični Motociklopata, 7076 postova
  • Motocikl: Banditos 650

Bilo bi kul da i u superbajku uzme koju titulu, kao neke njegove kolege: Biaggi i Kocinski, mada oni nemaju titule u kraljevskoj klasi vec u 250ccm

• Zainteresovan, 666 postova

Biaggi mu nije kolega ....

+

Ja more...

Dođe mu kao bradavica na nezgodnom mestu...

Obrni - okreni, većeg talenta od Maksa ja još ne videh (čast Markezu, no svejedno)

• Integrisan, 8143 postova

Nema šanse, čini mi se da potpuno očigledno Rosi i ekipa pripremaju VR46 za MotoGP konkurenciju, negde za sezonu 2019. Taman on u penziju, VR46 na grid, možda max 1 god preklapanja, da promoviše stvar vozeći u svom timu.

On je preveliki deo cirkusa u biznis smislu, nikome se ne isplati da ne bude prisutan još dugo godina.

• Ne silazi, 5348 postova
  • Motocikl: Honda Varadero 1000 ABS

Dijelim misljenje kolege Severiana. Taman da se smjeska sa VR46 motora jednu godinu, da se nakupe sponzori, greota da se na to trose pare od kacketa. A i vjerovatno ce moci da im obezbjedi vise nego pristojan motor, da bas ne budu fenjerasi.

• Drug član, 2081 postova

Kawasaki VR46?

Aha, pa da četa nindži sa Yamahinim logom na čelu izvrši desant na Tavuliu.

@Dovla guras mi prst u oko !!!!

@shortshifter  vec citam oglase R1 na prodaju ili menjam za ZXR !! Cafe raceri ima da pozelene i pozute od jednom + jamahi opala prodaja za 60 % heheeheheh

• Podržavam 1

Pridruži nam se!

Možeš sada da napišeš svoj odgovor, a kasnije da se registruješ. Ako imaš nalog, uloguj se i napiši svoj odgovor.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Aktivni korisnici   0 članova

• Nema ulogovanih članova koji gledaju ovu stranu.

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja