Jump to content

Moto Zajednica

yamaha xj6 ili ?

Recommended Posts

  • U prolazu, 49 postova
  • Lokacija: lazarevac
  • Motocikl: HONDA CBR 600 F

naime ovaj model mi se jako dopada ali i suzuki GSR600 bi mogao doci u obzir s obzirom da sam relativno pocetnik mada se dosta dobro snalazim u voznji

malo jacih motora zanima me kakva su vasa iskustva oko ova dva modela

 

prednosti i mane oba modela i jos da napomenem performanse mi nisu presudne samo kvalitet izdrzljivost i naravno jeftinije odrzavanje.

post-23146-0-27397600-1331597195_thumb.jpg

post-23146-0-10862900-1331597364_thumb.jpg

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 198 postova
  • Lokacija: Novi Sad
  • Motocikl: Tracer 9

Ne mogu ti puno pomoci, ali ono sto znam sledi...

 

GSR-a sam vozio jako kratko, probao sam ga zbog kupovine. Voznja je trajala mozda 5 km. Motor je brz, vibracija nema, odlicno koci, povozan je i po meni previse savrsen. Opsti utisak (naravno samo prvi!!!) je da motor nema karakter. Nije me uopste uzbudio. Unapred se ogradjujem od ukupnog utiska. Nisam imao prilike da motor vozim dovoljno dugo da bih dao konacan sud.

 

Ovo je motor koji sam probao i mislim da je u trenutnoj ponudi najpovoljniji. Servisiran u ovlascenim servisima i moze se proveriti istorija u doticnim servisima (nisam proveravao...). Jedino sto mi je ostalo otvoreno kod ovog motora su gume. Ima Michelin gume, a prema nekim informacijama ovaj motor nije isporucivan sa tim gumama. Sa kilometrazom koju vlasnik objavljuje, gume moraju biti prve. Nista ne tvrdim. Samo obrati paznju i proveri taj detalj ako te ovo bude interesovalo...

 

Drugi koji mi je bio na oku je ovaj. Zamolio sam prijatelja motorasa da ga pogleda i ispostavilo se da zna gazdu. Njegov utisak je bio da je motor ok i da je prilicno siguran da je kilometraza prava.

 

Nadam se da sam ti bar malo pomogao... 1zdravo.gif

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites