Jump to content

Moto Zajednica

Gume za pocetnike

Recommended Posts

  • U prolazu, 6 postova

Evo ovako....ja sam pocetnik na temu motociklizma. Nismo svi od malena zagrizeni motociklisti hobi se vremenom rodio 🙂 Neke stvari oko motora bih volela da naucim i radim sama, ali...nemam odakle da to naucim... Prva tema koja me zanima jesu gume. Imam na motoru zadnju gumu koja je 160/80/16 i zrela je za menjanje... Zanima me sta dolazi u obzir kao zamena...  Mozda 150/80 mozda 160/60.. sta su prednosi koje od tih a sta su mane?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 704 postova
  • Lokacija: Srbija i okolina
  • Motocikl: Tomos 14 M 1981
pre 45 minuta, Sigmalirion je napisao:

Imam na motoru zadnju gumu koja je 160/80/16 i zrela je za menjanje... Zanima me sta dolazi u obzir kao zamena...  Mozda 150/80 mozda 160/60.. sta su prednosi koje od tih a sta su mane?

Koji je motocikl u pitanju?

 

 

Promenio član feniks

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 6 postova

Nista spektakularno. Regal Raptor Daytona je u pitanju. Kineski motor za pocetnika :) U samom uputstvu motora stoji da je fabricka guma 160/80. Medjutim nekih svega par milimetara cini mi se da je sira guma jer se na njoj vide tragovi od lanca, nista strasno ali se vidi. Ja bih da kupim novu gumu ,ali obzirom na cene istih ne bih da uzmem pogresno nesto neudobno itd. Pa me zanimaju preporuke iskusnih. Eto na slici kako motor izgleda.52fd6e9c6229c4b5b874d40f55b546e0.jpg

Sent from my moto g72 using Tapatalk

  • Sviđa mi se 4

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 704 postova
  • Lokacija: Srbija i okolina
  • Motocikl: Tomos 14 M 1981

To je dobar motocikl.

Imaš gore temu vezano za ugradnju normalnije gume.

 

Što je manja razlika u širini, između zadnje i prednje gume, motocikl ima bolju upravljivost.

Tako da slobodno može nazad da ide 150/80 -16.