Jump to content

Moto Zajednica

Savet za kupovinu motora

Recommended Posts

• U prolazu, 0 postova

Pozdrav drustvo!

Ja sam Marko, iz Zrenjanina, imam 27 godina. Apsolutni sam pocetnik u svetu motora, ali krecem na polaganje A1 kategorije (svestan sam da ce biti pitanja zasto nisi odmah na A kategoriju, i u pravu ste , ali sta je tu je). Sto se tice iskustva, kao sto sam naveo - nemam nikakvog! Vozio sam Tomosa u srednjoj skoli povremeno po selu, ali nakon srednje skole nisam seo za ikakav motor, proslo je godina, znaci iskustva nemam.

Odlucio sam se na motor jer putujem za Beograd na studije svaki dan (cene stanove su jako skupe na iole dobrim mestima, plus imam razloge zbog kojih moram biti kod kuce, tako da mi je putovanje najbolja opcija). Umoran sam od budjenja 3 sata pre nego sto treba da budem u Beogradu, jer termini autobusa i Blablacar prevoza se ne poklapaju idealno sa tim kad bi meni pasalo, a isto tako i pri povratku...zajebano mi je ostati duze uvece sa devojkom, sa drustvom jer nemam kako da se vratim pa moram da prespavam kod druga ili generalno moram da cekam neki autobus ili blablacar iako nekad zavrsim po 2 sata ranije. Kola nisu opcija, em sto trosim 2 soma dnevno na gorivo u tom slucaju plus parkiranje je pakao. Tako da odlucio sam - motor!

E sad, sigurno ne nameravam da vozim skuter do beograda, ali ne nameravam ni neku ljutu masinu. Nisam opterecen time da nekog impresioniram ili da jurim pa da poginem, ali razmisljao sam o nekom motoru koji moze da ide oko 90-100kmh, da je pogodan za duge voznje a pritom i da ima neki sportski izgled, da je estetski privlacan.

Nameravam da uzmem polovan, i kako nemam iskustva, zeleo bih da, ako imate vremena i dobre volje, me posavetujete koji motor da uzmem, i naravno da li neko od drugara forumasa vec prodaje neki od tih motora.

Moj opis je 177cm, 64kg, (variram izmedju 61-67), u odlicnoj fizickoj kondiciji, veoma fizicki aktivan