Djole banjac 2 Napisano Jun 25, 2021 U prolazu, 0 postova Lokacija: Niš Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svima da se predstavim ukratko. Moje ime je Miodrag. Iz Niške Banje sam. imam 49 godina. Imam nekog bikerskog iskustva ali sam realno početnik. Pratim forum duže vreme ali sam se tek sada registrovao jer sam u procesu nabavke prvog ozbilčjnijeg motora pa rakoh ovde ima ljudi koji će moći da mi pomognu. Toliko za sada. 2 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
živke 5969 Napisano Jun 25, 2021 Drug član, 2058 postova Lokacija: Niš Motocikl: CF Motor 450MT; ex: Yamaha XT660Z Tenere Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav, dobrodošao! Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Drelens 377 Napisano Jun 25, 2021 Svrati ponekad, 121 postova Lokacija: Novi Sad Motocikl: GSR 600, APN 4 Prijavi odgovor kao problematičan Dobrodosao. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Disko Nindža 10619 Napisano Jun 25, 2021 Hronični Motociklopata, 7367 postova Lokacija: Severna Bačka Motocikl: Freza 600ccm Blue Thunder Prijavi odgovor kao problematičan Dobro nam došao Kakav motor je u planu? Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Djole banjac 2 Napisano Jun 25, 2021 U prolazu, 0 postova Lokacija: Niš Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svima Hvala na dobrodoslici Pa vidi ja sam za slow ride i nekako mi chopper leži. Merkam jedan maruder 800 E sad ja sam visok 188 i oko 100 kg pa me interesuje taj odnos motora i mene. Da ne bude mali. Ali ću sigurno da ga probam. Gledao sam i dragstar 650 Kakva su vasa iskustva i preporuke naravno? Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...