Jump to content

Moto Zajednica

R1200GS Adventure: Polozaj releja za maglenke

Recommended Posts

• taraba, 612 postova
  • Motocikl: enduro

Izvinjavam se gde se nalazi na motoru?

Ako niko ne zna i ako nema odgovora ni na netu, skokni do najbližeg ovlašćenog servisera.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• MK.OTADZBINA SRBIJA, 104 postova

Moracu tako dobio sam od preko kompletnu instalaciju sa kablovima i dzekovima kada sam ga rasklopio nasao sam dzekove,motor vec ima pripremu za maglenke samo nikako da nadjem gde da stavim relej.

• taraba, 612 postova
  • Motocikl: enduro

I ja ću ovih dana biti u akciji postavljanja maglenki. Pogledaj na Touratech-ovom sajtu. Pronađi maglenke za tvoj model i download-uj instrukciju za instalaciju. Možda će ti pomoći da rešiš problem. Inače, ja sam apsolutni laik. Oslanjam se na pomoć drugara.

• Svratio...., 343 postova
  • Motocikl: Imam

Jesenas je drugar stavio maglenke na svoj Triple Black R1200GS i znam da su u servisu morali da nesto ECU iliti "kompjuter" podese da bi mogle da rade. U pitanju su bile originalne BMW maglenke. Ne bih ja tu nista petljao bez nekoga ko dobro zna sta radi.:popovanje:

• Integrisan, 8365 postova

Jesenas je drugar stavio maglenke na svoj Triple Black R1200GS i znam da su u servisu morali da nesto ECU iliti "kompjuter" podese da bi mogle da rade. U pitanju su bile originalne BMW maglenke. Ne bih ja tu nista petljao bez nekoga ko dobro zna sta radi.:popovanje:

Ma daj... ako se bilo koje aftermarket maglenke urade preko releja (kao power-on za relej koristiti npr. vod ka bmw utičnici na boku), ECU nema pojma da se tu nešto nalazi.

Nema razloga za strah.

• Svratio...., 343 postova
  • Motocikl: Imam

Ma daj... ako se bilo koje aftermarket maglenke urade preko releja (kao power-on za relej koristiti npr. vod ka bmw utičnici na boku), ECU nema pojma da se tu nešto nalazi.

Nema razloga za strah.