Jump to content

Moto Zajednica

Pitanja u vezi GS500(F)

Recommended Posts

  • U prolazu, 3 postova
  • Lokacija: NS

E'o, moj prvi post na forumu...

 

Planiram da uzmem motor u što skorije vreme, za poèetak sam mislio

Suzuki GS500 (f), nisam nešto pun para, znaèi treba mi motor do 2000€.

 

E sad pitanja:

 

-koliko je 'F' varijanta skuplja, i ima li je kod nas, jer sam u glavnom nalazio na "obiène" GS500.

 

-Malo vaših iskustava sa ovim motorom..

 

-Vredi li ga uzimati ako je i preko 10 god star i tako dalje...

 

Nemojte da zamerite ako su bzvz pitanja, ipak sam totalni pocetnik... ; )

 

Tako da...Sve u vezi s ovim motorom... : )

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 1192 postova
  • Lokacija: Bg
  • Motocikl: Dominator

Prenosim tekst koji sam napisao dok sam vozio GS500E...

 

Ukoliko ste vozaè motora koji tek treba da savlada osnove vožnje, ili ste jednostavno motorista koji želi da se oproba u street varijanti posle jahanja kamile, odnosno vožnje endura, ili ste devojka koja je traži odlièan motor za sebe, onda ste uzeli oglase i listate motore do 3000EUR. Nalazite mnoge dobre varijante i vidite oglas Suzuki GS500E, do 2000E. Okreæete telefone i slušate kako vlasnici hvale svoje mašine, kako govore da je to najbolja kupovina, kako ih prodaju teška srca i kako taj motor vredi svake pare. O èemu se ustvari radi? Da li motor koji je konstruisan 1989 godine kao jeftin gradski motocikl može da odgovori na striktne zahteve poèetnika? Pokušaæemo da odgovorimo.

 

5fxXS_suza1nn3.th.jpg