Jump to content

Moto Zajednica

Kupujem sprint prince 125ccm

Recommended Posts

  • U prolazu, 21 postova
  • Lokacija: nis
  • Motocikl: bice uskoro neki kruzer :)

Kao sto naslov kaze kupujem ovaj motor,ocuvan,sada na kraju sezone,ali samo povoljno neki bajk,jer sam pocetnik,i odgovarao bi mi neki sa predjenom km do 10000-15000,tj razradjen :) ( Po zelji da bude kao na slici :)) )

 

mogo bi u obzir doci i kinroad xt 150,sve zavisi od stanja,i naravno oopet cene,jer sam student,i sa finansijama nisam jak :)

 

pozz i javite se sa ponudama ko zeli

post-20800-0-05583800-1316428691_thumb.jpg

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 21 postova
  • Lokacija: nis
  • Motocikl: bice uskoro neki kruzer :)

nasao sam jedan za 350e,pa me zanima tvoje misljenje?

 

sprint prince 125,2006god,

 

prva reg 2007

 

nije registrovan,a kosta 90e regoistracija za njega

 

kaze da je odlicno stanje,ali mi slike nije poslao jos.

 

treba nov regler(kaze da kosta 15e) i treba zadnji lancanik da se menja ( isto 15e)

 

kako ti se cini?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 67 postova
  • Lokacija: Zemun
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F , 2001 god.

Sto zadnji lancanik ? Sta mu je radio? Koliko je taj presao ako to mora da menja , ja koliko sam video ti bi neku kilometrazu izmedju 10k i 15k kilometara, moj presao 22300 i jos nema potrebe za promenom navedenog...

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 21 postova
  • Lokacija: nis
  • Motocikl: bice uskoro neki kruzer :)

Ne znam,nisam ga ni pitao sta mu je radio...ali kad ssam se sracunao,ipak mi se ne isplati da ga uzima jer popravka i ostalo uveliko prelazi 500e,sto je za moj budzet mnogo....

 

do 400 ili 450 e bi uzimao....