djpesic 205 Napisano Octobar 12, 2021 Svrati ponekad, 200 postova Lokacija: Novi Beograd, blok 45 Motocikl: SYM CRUiSYM α 300 Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svim članovima. Pratim neko vreme forum, pa sam rešio i da se pridružim. Ja sam Đorđe Pešić, za 2 meseca punim 30 godina, sretno oženjen i tata malog zvrčka od 3 godine. Živim u Beogradu. Od skora sam u procesu polaganja za A kategoriju. Po struci sam programer i generalno sam ljubitelj nauke i tehnologije. Trenutno posedujem električnu biciklu, pa sam rešio da se proširim i na moticikle. Za sada gledam električne varijante za gradsku vožnju, ali, naravno, nisam ograničen samo na struju. Za dalja putovanja imamo automobil. 2 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Disko Nindža 10466 Napisano Octobar 13, 2021 Hronični Motociklopata, 7315 postova Lokacija: Severna Bačka Motocikl: Freza 600 Blue Thunder Prijavi odgovor kao problematičan Dobro nam došao 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
SurdaBg 69 Napisano Octobar 13, 2021 U prolazu, 31 postova Lokacija: Београд Motocikl: Benelli TRK 502X Prijavi odgovor kao problematičan Поздрав Ђорђе, какав електрични бајс имаш? И ја имам кедан од 1.5kw, и по мени је то врхунска ствар поготово за град! Још јако често возим и децу на њему, вртић, школа, тренинзи, ћеекица седне позади у дечије седиште, а син испред мене на шипку, и само пичимо Ишао сам са њим и на неке "дуже" турице, по неких 70-80-90км, скроз лагано онако 20-25км/h, вртим педале тек тако реда ради, а остало помаже електро мотор. За град и нека насеља та брзина ми је реално и одлична, ем безбедна, ем лепо све видим, разгледам... Једино ми је смор кад изађем на отворени пут, ту ми је баш спор. Ал ако би му дао гас на 40-50+ онда би ми батерију потрошио јако брзо. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...