SrdjanRadivojev 334 Napisano Novembar 17, 2020 U prolazu, 74 postova Lokacija: Pančevo Motocikl: Transalp750 / cbf1000 / Tomos Tori Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svima, Zovem se Srdjan, iz Panceva, i od skoro sam poceo sa off road voznjom. Za sada sam imao rute uz Dunav nasipom od Pa do pescare, i po samoj pescari jedno 5-6 puta, ali sam izbegavao pozarce sa usponima jer verujem da ne bi izasao iz peska pod vecim usponom. Teram ne bas laganu hondu xl700v sa metzeler tourance gumama koje opet nisu za pravi off. Ucim, nabijam kilometre ali sam svestan da sam pocetnik i da ne sedim na laganom motoru od 140kg pravljenom da se provlaci i jarca svuda. Da li ovde ima ekipe koja vozi i neke lakse trase i neke teze, nespretnije motore? Sta iskusniji savetuju da teram za pocetak, koje ture, tj trase/pravce? Svaki savet i smernica vise nego dobrodosla, hvala! 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
mradomir 3107 Napisano Novembar 17, 2020 8-bit, 1903 postova Lokacija: Beočin Motocikl: KTM690 | Freeride 250R | Burgman 650 Prijavi odgovor kao problematičan Vidim novi Transalp je u pitanju. Pogledam karakteristike i ne mogu da verujem... 214 kg bez tečnosti Ne bih da ti pametujem, ali sa tim ćeš teško u off road. Može, voze ljudi, ali je muka kad padne. 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
SrdjanRadivojev 334 Napisano Novembar 17, 2020 U prolazu, 74 postova Lokacija: Pančevo Motocikl: Transalp750 / cbf1000 / Tomos Tori Prijavi odgovor kao problematičan Jasno, ovaj motor sam uzeo prvenstveno da bih mogao i malo asfalt i pomalo off, pa sta se iskristalise. Sta ti preporucujes za pocetak, kakve staze da vezbam i gde ih potraziti? Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...