Jump to content

Moto Zajednica

Moment kljuc do 60Nm

Recommended Posts

  • I'm the fear addicted, a danger illustrated !, 3919 postova
  • Lokacija: Lyon
  • Motocikl: Klx650,a Tdm u srcu.

Dakle kupio bih moment kljuc do 60Nm (kg)

Moze i do 40Nm.

Bitno je da je ispravan,nije bitno ako je polovan. 

Ako neko ima viska.

Al nemojte mi nuditi one od 150€ ,umem i sam u prodavnicu da odem. 

Ja sam amater,cackam sebi oko vozila,zatreba mi par puta godisnje, neki entry level fazon je zadovoljavajuc.

Zahvaljujem na paznji.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • I'm the fear addicted, a danger illustrated !, 3919 postova
  • Lokacija: Lyon
  • Motocikl: Klx650,a Tdm u srcu.
8 minutes ago, Utjerivac said:

Sta ces sa tako malim kljucem stezati? Posto je 4Nm = 0.4kg ili 6Nm = 0.6kg. ;)

Hvala,ispravio! :)

 

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 4502 postova
  • Lokacija: Rotterdam, the Netherlands
  • Motocikl: Triumph Daytona 955i SE

I ja se pitam šta se tako precizno steže. A ako je već tako precizno onda ti svakako treba neki ‘od 150€’ a ujedno da bude i bazdaren jer to može da napravi razliku od par Nm.

Ja bas pre neki dan uzeo od 10-25 a 28-210 sam već imao. Naleteo na nekom sajtu za nesto oko 25eura. Jedino je malo ‘problematicno’ sto je cetvrtka 1/4 pa slabo imam ključeva za njega.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • I'm the fear addicted, a danger illustrated !, 3919 postova
  • Lokacija: Lyon
  • Motocikl: Klx650,a Tdm u srcu.

Ma prosli put sam pretegao kuciste filtera i naprslo mi,morao da nosim na varenje,a ono aluminijumsko.. 

Sivonja zapeo.. 

A lepo pise.

 

20180206_214758.png

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • I'm the fear addicted, a danger illustrated !, 3919 postova
  • Lokacija: Lyon
  • Motocikl: Klx650,a Tdm u srcu.