Moto Zajednica

8. MotoGp Asen, 2015

• Drug član, 2081 postova

Jos jednom se pokazalo da je ORIGINAL uvek bolji od KOPIJE !!!!

GO YAMAHA RIDERS !!!!

ps.   celu trku sam cekao lakat ili uletanje kao sa Sete-om.... hoces da me kopiras ..... kopiraj ovo haahhahahahaha

taman je osvetio malo i Lorenza za Jerez

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Ne silazi, 4881 postova
  • Motocikl: Triumph Daytona 1000

#MotoGP - Livio Suppo tells @btsportmotogp there will be a riders hearing after the press conference as they think Rossi got an advantage.

Livio Suppo, Honda Team Principal: "They touch each other, but sure Valentino took advantage and cut the corner."

E jbg...

• Teoreticar ..., 12091 postova
  • Motocikl: BMW R1200GS Adv

Slicno kao u Laguna seki pre dve godine - da je samo Rosi presekao bio bi kaznjen (mada ko zna obzirom na 2008-mu, kacketi su zeznuta stvar). Ovako, i Markez je za pola metra presekao krivinu pa posto su oba vozaca to uradila - ostaje ovakav rezultat. Da je Markez ostao na asfaltu Honda bi imala puno pravo na prigovor.

• Ne silazi, 6084 postova
  • Motocikl: GS1250Adv curi ulje na semering

Gotovo da sam siguran da nije Rossi u pitanju da bi bilo kom drugom pobeda bila oduzeta.

Ko je kriv malom glupsonu kad redovno pokusava nemoguce...

• Podržavam 5

• Ne silazi, 4881 postova
  • Motocikl: Triumph Daytona 1000

MotoGP Race Director Mike Webb has explained exactly why the last corner Assen clash between Valentino Rossi and Marc Marquez was deemed a racing incident. 

The pair were battling for victory when reigning champion Marquez attempted to pass current title leader Rossi into the final chicane. Contact was made at the first apex of the right-left-right sequence, resulting in Rossi straight-lining the rest of the corner before taking the chequered flag 1.2s ahead of Marquez. 

The riders clearly held very different opinions about the incident in the post-race press conference. 

Rossi said: "I saw Marc's bike, but it was too late. We touched and I had to cut [the corner]". Marquez said: "I studied perfectly the last chicane, how to put the bike in the correct place, but OK I didn't expect he would cut! In the end, what I feel is that we won the race." 

The pair also held different views on who would have won without the contact. Rossi commented “I remember I was in front”, with Marquez responding “I remember I was on the inside!” 

“We've obviously reviewed the incident from all the camera angles we have. The decision is racing incident. No advantage was gained,” Webb told Crash.net. “The basis of that decision is primarily the helicopter shot that shows that at every stage Valentino was ahead. 

“So Valentino had the right to the line. He was ahead. He was not passed. As they reached the apex of the right-hand turn Marc touched Valentino, which made [Valentino] go wide. So that's a racing incident. It's unavoidable. 

“The two balancing things are that it was a hard pass with contact and you are not allowed to push another rider off the line. But the end result was that they entered and exited that series of corners in the same position. No advantage gained. End of story.” 

• Zainteresovan, 546 postova
  • Motocikl: Beverly 300 i.e. Suzuki GSX650F/GSXR600

Jbt, čuka će da mi iskoči.

Uh jbt kakva trka.

Bukvalno! Gledao sam poslednja tri kruga kao na iglama.

• Drug član, 1190 postova

Laik sam, ali: izgleda mi da je MM opet uleteo siledzijski, daleko otpozadi. Da je sikana malo jace zavijena udesno, Rosi bi popio zid. Verujem da ce sve vise vozaca tvrdo da odgovara.

• Podržavam 1

• Drug član, 2081 postova

Rossi jeste imao diskutabilne manevre tokom cele karijere ali mali supak aka supcic je postao kamikaza u zadnjih 5 trka sve situacije su na drcic od katastrofe... ima srece sto SIC nije ziv ovaj bi mu sve po spisku bez izvini

• Podržavam 5

• U prolazu, 61 postova

Laik sam, ali: izgleda mi da je MM opet uleteo siledzijski, daleko otpozadi. Da je sikana malo jace zavijena udesno, Rosi bi popio zid. Verujem da ce sve vise vozaca tvrdo da odgovara.

:takoje:

• Podržavam 2

Pridruži nam se!

Možeš sada da napišeš svoj odgovor, a kasnije da se registruješ. Ako imaš nalog, uloguj se i napiši svoj odgovor.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Aktivni korisnici   0 članova

• Nema ulogovanih članova koji gledaju ovu stranu.

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja