Pandur 2 Napisano Decembar 14, 2014 U prolazu, 50 postova Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svim bajkerima sa foruma. Ja sam bajker početnik, pa samim tim i nemam nekih sredstava za kupovinu opreme i delova za svoj motor. Zbog toga se javljam na forum u nadi da ima onih koji će mi pomoći... Želeo bih da nabavim neku cross kacigu, ali za to nemam sredstava, pa rekoh da pitam da li ima neko sa foruma ili pak poznajete nekog ko bi možda poklonio neku vrstu zaštitne opreme, prvenstveno kacigu, ili pak prodao uz neku manju novčanu nadoknadu... Znam da je kriza i da svi gledaju na neki način da zarade, ali vredi probati, možda postoji neko ko bi učinio uslugu i ko bi mi poklonio neku vrstu zaštitne opreme... Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
gavrolini 2754 Napisano Decembar 15, 2014 Drug član, 2422 postova Lokacija: Shabac Motocikl: KTM EXC300- KTM EXC250 Prijavi odgovor kao problematičan Promeni nick pa ce biti vece sanse da se neko javi. :-) ima ovde dobrih ljudi, nacice se nesto. 4 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Pandur 2 Napisano Decembar 15, 2014 U prolazu, 50 postova Prijavi odgovor kao problematičan Nick je zbog prezimena Pandurević, nadam se da nema nikakvih problema zbog toga... Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
IvanNBGD 782 Napisano Decembar 16, 2014 Tvrdo kuvan, 472 postova Lokacija: Blokovi Motocikl: mi je mnogo glasan. Prijavi odgovor kao problematičan . Naravno da nema. Ima ovde dosta pandura pod raznim drugim pseudonimima. POgledaj u temi poklanjam, mozda nadjes tamo nesto Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...