Andrej_Hotstepper 7000 Napisano Mart 8, 2012 Drug član, 2958 postova Lokacija: NS Motocikl: Versys 650 Kiklop Prijavi odgovor kao problematičan Kao i svaki novi član, red je da se predstavim. Ja sam Andrej, student iz Novog Sada, koji ceo svoj život voli motore i kola i od skoro sam uspeo da sam sebi priuštim prvi motor jer roditelji nikad nisu imali razumevanja za moju ljubav. Tu sam da pre svega nešto naučim, zabavim se, i ako mogu nekom i pomognem. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Woo3 110 Napisano Mart 8, 2012 Svrati ponekad, 269 postova Lokacija: Beograd Motocikl: .... Prijavi odgovor kao problematičan Dobrodosao Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
sima strahota 181 Napisano Mart 8, 2012 Zainteresovan, 530 postova Lokacija: Zrenjanin - Pertovgrad - Veliki Bečkerek - Nova Barselona Motocikl: Honda CRF 1100 Africa Twin adventure sport Prijavi odgovor kao problematičan Dobro došao vrući stoperu! Na pravom si mestu A i makina ti je dobra Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Dane Deda 2634 Napisano Mart 8, 2012 Drug član, 1222 postova Lokacija: Novi Sad Motocikl: BMW R1100R Prijavi odgovor kao problematičan Komsija dobrodosao. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
thebelgradeboy 74 Napisano Mart 8, 2012 BJB Maxi Scooter Club, 186 postova Lokacija: Beograd, Savski Venac Motocikl: BMW C 650 GT Prijavi odgovor kao problematičan Dobrodosao ! Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...