peconi 536 Napisano Decembar 30, 2011 Svrati ponekad, 194 postova Lokacija: Beograd Motocikl: Kawasaki Z750S Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav drugari! Nadam se da cu uskoro i ja postati clan sekte, planiram da uzmem pocetkom proleca yamahu fz6 fazer S2. Malo mi je glupo sto otvaram novu temu jer postoji vec nekoliko slicnih, ali nema nijedne usko vezane bas za ovaj model . Vec duze vreme imam u planu taj motor i pocetkom ove godine sam bio u prilici da ga kupim ali je nesto iskrslo pa sam odlucio da sacekam sledecu godinu. Dosta sam se raspitivao o njemu i ovaj motor mi izgleda kao savrsen za mene. Mogu reci da sam jos pocetnik tako da mi je bitno da je motor upravljiv i pouzdan ,da nije skup za odrzavanje i da se moze ici i na duze ture sa njim. Pre njega sam vozio 4t krosa od 125ccm i uzimao od drugara neke enduro motore i mislim da nece biti problem kad sednem na Fazera. Nikad nisam vozio Fazera tako da se oslanjam na utiske drugih ljudi, imao sam prilika ali ne volim da vozim tudje motore. Sedeo sam na motoru i cini mi se da mi je sa mojih 190cm i 90kg taman. Koliko sam video po komentarima ovo je veoma pouzdan motor i uglavnom se svi problemi svode na TPS senzor koji se u jednoj seriji vodi kao fabricka greska i preosetljiv ECU. U zadnje vreme u oglasima samo vidjam motore po veoma ne realnim cenama i motore sumnjivog porekla tako da ako neko ima neku zanimljivu ponudu neka pusti pp. Ako sam negde pogresio slobodno me ispravite, i bio bih zahvalan ako bi neko napisao neki savet u vezi sa ovim motorom ili neko negativno iskustvo jer uglavnom dobijam samo reci hvale. Evo nekih korisnih linkova: Istorija Fazera i karakteristike: http://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/archive/archived-articles/index.aspx?view=article&id=442642&segment=&archive=false&page=1 Motopolisov test Ovde sam rar-ovao i okacio service manuele(2004-2007) i owner manual za S2. http://www.sendspace.com/file/6qglfh Korisna diskusija na hrvatskom forumu, koga ne mrzi da cita http://www.