Jump to content

Moto Zajednica

Suzuki GSX 750 F Vlasnici

Recommended Posts

  • Zainteresovan, 736 postova
  • Lokacija: Zemun
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F

Verovatno onaj što se šrafi kao čep za ulje. Kad smo kod ulja samo da prenesem da sam prezadovoljan Silkolenovom sintetikom Pro 4 15w 50, evo treću sezonu ću sipati. Oko 900 din je litar sa popustom, Mann filter 680 din

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 612 postova
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F; Yamaha TDR125R; Sprint GRIZZY 125 ; CZ 175 iz 1972

Moguce, koliko je sirok taj uljani kanal, juce sam namotao na cep gde se ispusta ulje malo one tanke teflonske trake jer mi je malo vlazio. Mozda se deo te trake odcepio ali ne znam da li je on mogao da zacepi taj kanal, sta sad da radim ako je to, inace ulje sam promenio pre nedelju dana

 

Poslato sa HUAWEI P7-L10 uz pomoć Tapatoka

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 2869 postova
  • Lokacija: Novi Sad
  • Motocikl: strom 650

Znači taj merač što ide umesto čepa.Jel baš za tvoj model ili neki kao taj.kako si video kolko je temperatura kad ima poklopac preko mesta gde ide čep.Taj poklopac ima svoju svrhu u hladjenju motora ako si ga skinuo nisi dobro uradio.Ako merač nije baš za taj model ne pokazuje dobro.Čak i instrument za taj model pokazuje neku temperaturu u karteru koja ne znači ništa.Ako hoćeš da meriš temperaturu po meni je najbolje mesto polazni vod iz bloka ka hladnjaku ulja.Teflon traka se ne stavlja na taj čep tu ide gumica kao dihung,ako ona ne dihtuje to je pokazatelj da je motor produvao ili je nešto zapušeno poput oduška sa glave u filter vazduha.

I konačno verovatno nikad nećeš saznati da li ti je traka zapušila uljni kanal.Zato što da bi se to utvrdilo mora mašina u zadnji šraf da se rastavi.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 736 postova
  • Lokacija: Zemun
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F

Nije čovek rekao koji merač ima.

Možda je oblajznuo navoj na karteru... Meni se to desilo na prethodnom motoru kada je majstor zeznuo lozu pri zameni ulja. Posle je morala da radi ureznica i drugi šraf.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 3000 postova
  • Lokacija: Obrenovac
  • Motocikl: FleXeR

Taj merac da bi pokazao temperaruru ulja mora biti u ulju! Imao sam isti na SV i pokazivao je ustvari temp uljnih para i ko zna cega!!!

Jer je bio u vazduhu!!! A teflon ako sam dobro razumeno je stavljen na sraf za ispustanje ulja... Odatle je mogao samo na situ pumpe da zavrsi.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 612 postova
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F; Yamaha TDR125R; Sprint GRIZZY 125 ; CZ 175 iz 1972

Tacno je da je indikator umesto srafa gde se sipa ulje a digitalno pokazuje tamo gde je sat kod novije verzije. Nesto se desilo pa je podigao temperaturu ali ne pada mi na pamet sta je to moglo da zapusi neki od kanala ili u samom fiteru i ne znam sta dalje da preduzmem.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 3000 postova
  • Lokacija: Obrenovac
  • Motocikl: FleXeR

i ja delim to misljenje. Na otvaranju sezone sam bio u obezbednjenju, milio, stajao upaljen... Nikakvu promenu u zvuku i radu nisam primetio.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 736 postova
  • Lokacija: Zemun
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F

Nemoš to tako lako pregrejati, možda kad bi turirao u mestu do besvesti. Jel imate neku preporuku za svećice ngk, denso...? Sledeće nedelje bi trebalo da uradim kompletan servis

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 3000 postova
  • Lokacija: Obrenovac
  • Motocikl: FleXeR

Pre svecica bi se osvrnuo na pregrejavanje, tj. temperaturu koja je kriticna...

 

(onaj merac na slici u nekom postu iznad je univerzalni, znaci i za vodeno, vazdusno i uljno... pa su uzeli DONJU granicu za crveno)

 

Za nas sistem hladjenja se racuna da je gornja kriticna granica 190 do cak 220 C,

zavisno o konstrukciji motora, vrsti ulja itd.... Znam da Vam izgleda mnogo ali tako je,

iz tog razloga i nema nikakvog dodatnog ventilatora za prisilno kruzenje vazduha i slicno,

jer je i NEpotrebno.

 

Realno je stvarno tesko dostici te temp, napisao sam primer sa otvaranja sezone jer tu

sam video dosta motora sa vodenim hladnjem koji su stali sa strane da se ohlade, a bogami i

nekoliko koji su prokuvali.... dok je moja uljara odlicno podnela torturu!!!

(nas agregat je je nastao od GSXR750 uljare stare, samo je spustena snaga i promenjena kriva snage na dole,

a on nije imao problema sa pregrejavanje, tako da za nas je stvarno sigurica... ;) )

 

Inace znak da se priblizavate nekim velikim temp. je podizanje LER gasa iznad uobicajenog

u radnoj temp.

(tad samo obratiti paznu, i pokusati da se krecete ako je moguce)

A kad ste vec blizu kriticnog pocinje nepravilno da radi, varijacije podignutog lera,

i onda na samom pocinje da se cuje kao kuckanje, lagane detonacije.... to je krajnje kad treba ugasiti

motor i ostaviti min 20 min. Za ispod toga je najbolje da se vozi npr u 6. sa 3000-4000  rpm, to je optimalno resenje da se spusti u radni rezim...

 

A svecice...

 

CR9EK

 

a iridium

 

CR9EIX

 

 

 

DENSO je proizvodjac od poverenja takodje, tako da njihova zamenska slobodno.

Moje neko iskustvo je da menjam svecice na 15.000 km. Neka uobicajena praksa je 10.000 za

obicne a 20.000 km, bez obzira kakve su i miran si.... na putu negde je na visecilindrasima to stvarno muka zameniti, pogotovo sa oklopima...

 

P.S. naravno da to moze mnogo duze da se vozi, vozio sam i 30.000 bez problema

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 2869 postova
  • Lokacija: Novi Sad
  • Motocikl: strom 650

Pravi podatak merenja temperature bi bio poređenje polaznog i povratnog voda hladnjaka ulja.Tek tu može da se vidi da li hlađenje radi ili ne.Visoke temperature ne smeaju toliko ovako konstruisanim mašinama mada u zavisnosti od tipa ulja tačka paljenja je već tu negde na 220 stepeni.Mislim da jedino šta se dešava kad se podigne temperatura je da dolazi do potrošnje ulja pošto sa povećanjem temperature postaje ređe i viskoznije i to uzrokuje potrošnju.To se najbolje primeti u vožnji auto putem na visokom temperaturama i pod konstatntnim većim gasom duže vreme.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 3000 postova
  • Lokacija: Obrenovac
  • Motocikl: FleXeR

https://en.wikipedia.org/wiki/Oil_cooling

 

Advantages
  • Oil has a higher boiling point than water, so it can be used to cool items at a temperature of 100 °C or higher. However, pressurised water-cooling may also exceed 100 °C.
  • Oil is an electrical insulator, thus it can be used inside of or in direct contact with electrical components.
  • Oil is already present as a lubricant, so no extra coolant tanks, pumps nor radiators are required (although all of these items may need to be larger than otherwise).
  • Cooling water can be corrosive to the engine and must contain a rust-inhibitor, whereas oil naturally helps to prevent corrosion.
  • Thus, if through a gasket failure, coolant oil should enter, say, the combustion chamber or the sump, this would be a mere inconvenience; but if coolant water should similarly leak, substantial engine damage might occur.
Disadvantages
  • Coolant oil may be limited to cooling objects under approximately 200–300 °C, otherwise the oil may degrade and even leave ashy deposits.
  • Pure water may evaporate or boil, but it cannot degrade, although it may become polluted and acidic.
  • Water is generally available should coolant need to be added to the system, but oil may not be.
  • Unlike water, oil may be flammable.
  • The specific heat of water or water/glycol is about twice that of oil, so a given volume of water may absorb more engine heat than can the same volume of oil.
  • Therefore, water may be a better coolant if an engine is permanently producing large amounts of heat, making it better for high-performance or racing engines.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 2869 postova
  • Lokacija: Novi Sad
  • Motocikl: strom 650

 Malo tehničke priče proizvođača

 

Motul 5000 10-40w
PROPERTIES
Color Visual Green
Viscosity grade SAE J 300 10W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.870
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 100 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 15.3 mm²/s
Viscosity Index ASTM D2270 156
Pour point ASTM D97 -33°C / -27.4°F
Flash point ASTM D92 226°C / 438.8°F
TBN ASTM D2896 7 mg KOH/g 

Motul 5100 10-40w
PROPERTIES
Color Visual Amber
Viscosity grade SAE J 300 10W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.871
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 89.8 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.82 mm²/s
Viscosity Index ASTM D2270 157
Pour point ASTM D97 -33°C / -27°F
Flash point ASTM D92 226°C / 438.8°F
TBN ASTM D2896 7.5 mg KOH/g 

Motul 5100 15-50w
PROPERTIES
Colour Visual Green
Viscosity grade SAE J 300 15W-50
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.877
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 138.7 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 18.3 mm²/s
Viscosity Index ASTM D2270 148
Pour point ASTM D97 -30°C / -22°F
Flash point ASTM D92 232°C / 449°F
TBN ASTM D2896 7.5 mg 

Optima
MOTOTAKTOL RACING HCX-4 SAE 15W-50


Visokokvalitetno polusintetičko motorno ulje namenjeno za podmazivanje modernih četvorotaktnih motora motocikala. Pogodno je za motore kod kojih se koristi isto ulje za motor i menjač. Ovo ulje izuzetno dobro podmazuje u svim uslovima eksploatacije od gradske vožnje do svih vrsta brzinskih takmičenja na pistama i otvorenim putevima.


Viskoznostna 100°C,mm²/s   17.5-18.5
Index viskoznosti min            140
Tačkapaljenja°C(min)             220
Tačka tečenja°C(min)           -25

 

 

300V 4T Factory Line
5W-40
Racing Motorcycle Lubricant
100% Synthetic - E Technology
TYPE OF USE
Race bikes fitted with high performance 4 stroke engines, integrated gearbox or not, wet or dry clutch.
Race engines operating over a wide range of temperatures and rpm : Speed bikes, MotoGP,
SuperSport, Superbike, uphill, hill climb …
Other uses: street bikes fitted with catalytic converters, ATV’s, UTV’s…
PERFORMANCE
STANDARDS Above existing standards
 Wet clutch compatibility checked on JASO T903 test.

E TECHNOLOGY
For decades MOTUL has developed high performance synthetic Ester based lubricants.
By selecting esters over other high performance synthetic base stocks and combining them with an
innovative additive package, MOTUL has created a perfect synergy.
This most advanced E Technology allows maximum power output of the engine without
compromising reliability and wear.
- Up to 1.3% horsepower increase while maintaining wet clutch performance.
Outstanding gearbox protection: Thanks to the innovative anti-wear additives package. FZG Gear Test
results: Pass FLS>14. The FZG (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau) Test, evaluates
fluid lubricating and wear protection properties at the interface of a loaded set of gears. Lubricants are
then graded based on their “Failure Load Stage” or FLS rating from FLS 1 (very poor result) up to FLS
14 (outstanding result).
- Stable oil pressure whatever running conditions.
RECOMMENDATIONS
For optimum engine and gearbox performance, avoid mixing with other synthetic or mineral lubricants.
Oil change: according to your own use.
PROPERTIES
Color Visual Yellow / Green Fluo
Viscosity grade SAE J 300 5W-40
Density at 20°C (68°F) ASTM D1298 0.857
Viscosity at 40°C (104°F) ASTM D445 73.9 mm²/s
Viscosity at 100°C (212°F) ASTM D445 13.2 mm²/s
Viscosity Index ASTM D2270 182
Pour point ASTM D97 -51°C / -49°F
Flash point ASTM D92 232°C / 460°F
TBN ASTM D2896 8.3 mg KOH/g

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 3000 postova
  • Lokacija: Obrenovac
  • Motocikl: FleXeR

OK, uzecemo onda 200 kao maksimum max granicu, ali smo sigurno zakljucili da onih 140 stepeni sto je izmerio daleko od pregrejavanja.....

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 612 postova
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F; Yamaha TDR125R; Sprint GRIZZY 125 ; CZ 175 iz 1972

Mozda i nije 140 mnogo ali sam imao utisak da je rad motora malo drugaciji, inace ovo sto sam ja ugradio ima indikator tamo gde se sipa ulje a pokazuje digitalno na instrument tabli. kad sam video da je temperatura dosla do 140 stao sam i motor se ugasio. Sacekao sam malo, oko minut upalio i krenuo i opet je temperatura dosla do 140 , opet sam stao i sacekao minut i opet krenuo i sve je bilo u redu, inace pokazivac pokazuje oko 95 do 100 stepeni. Nesto se ipak desilo desilo ali ne znam sta.

Sledecih 30 km motor se ponasao normalno.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 2869 postova
  • Lokacija: Novi Sad
  • Motocikl: strom 650

Što se svećica tiče ja u mom motoru imam Denso pre njih bile NGK radile i jedne i druge.Po manualu se daje tri opcije u zavisnosti od temperature i režima vožnje.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 736 postova
  • Lokacija: Zemun
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F

Mene nervira što kad ga palim a zagrejan je hoće da vergla malo duže. Hladan pali na prvu. Sad ću staviti nov aku i svećice oa ču videti da li će se nešto promeniti.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 251 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: Suzuki Bandit 1250 S

Da li leti palite motor sa sauhom ili bez?

Kod mene kad je zagrejan pali iz prve bez problema ali kad stoji 4-5 sati i kad se skroz ohladi nema sanse da ga upalim bez sauha, nebitno dal je napolju -10 ili +40. Kad se zagreje malo ler gas je na 1100-1200 obrtaja i dovoljno mu je 3-4 minuta na sauhui posle bez problema ali ako ga palim sa malo jacim gasom i bez sauha cim pustim gas ugasi se. I moram bar malo gasa da dodam priliko paljenja inace nece da upali. Jel i kod vas slicna situacija ili nesto kod mene nije dobro?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 3000 postova
  • Lokacija: Obrenovac
  • Motocikl: FleXeR

I kod mene je tako, sa tim da je moj amerikanac, i zbog nekih njihovih eko normni podesen je nesto siromasniju smesu fabricki.

Prvo paljenje obavezno pun sauh pa cim krene da dize spustim do pola i nakon par min vrstim skroz. Zagrejan pali kao mina bez gasa

I drzi 1200 rpm. Ako stoji duze i onako se ohladi ili sauh ili malo gasa da dodam, uz nestabilan ler i skoro da se ugasi dok se opet ne zagreje..... Voleo bih da cujem i ostale po ovom pitanju.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 736 postova
  • Lokacija: Zemun
  • Motocikl: Suzuki GSX 750F

Meni je ler oko 1200, nisam skroz siguran. Leti pali hladan bez sauha i gasa na prvu. Zagrejan vergla par sekundi i mora gas. To me malo nervira, videću uskoro da li će se promeniti.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

Pridruži nam se!

Možeš sada da napišeš svoj odgovor, a kasnije da se registruješ. Ako imaš nalog, uloguj se i napiši svoj odgovor.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Aktivni korisnici   0 članova

    • Nema ulogovanih članova koji gledaju ovu stranu.


×
×
  • Create New...

Važno obaveštenje

Nastavkom korišćenja ovog sajta prihvatate Pravila korišćenja