Jump to content

Moto Zajednica

MALO U FRCI

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 421 postova
  • Lokacija: beograd
  • Motocikl: afrika

:-\Puno pozdrava svim bajkerima ovde a i sire

Ja sam Miketa iz Beograda ,i vec neko vreme razmisljam o kupovini motora.

Teska srca sam se odlucio da prodam svoj downhill bicikl i sa jos malo kesa kupim neku masinu.

S`obzirom da sam pocetnik i da ranije nisam imao nekog iskustva sa ozbiljnim motorima,zanima me da li bi bilo pametno da kao svoj prvi motor uzmem africa twin

ili eventualno transalp

Imam par prijatelja koji voze motore i nadam se da cu uz njihovu a i vasu pomoc uskoro i ja imati cime da se pohvalim ovde na forumu

 

 

malo mi je frka zbog velicine motora i verovatno snage ,al se nadam da cu uspeti da ga savladam  :-\

:-\ :-\

POZDRAV JOS JEDNOM I NADAM SE DA NISAM OTISAO U OFF

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 421 postova
  • Lokacija: beograd
  • Motocikl: afrika

Yamaha XTZ 750 Super Tenere mi je isto jedan od omiljenih modela

imam vremena da razmislim do pocetka sledece godine sta i kako

 

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 805 postova
  • Lokacija: Bg
  • Motocikl: ktm

odmori jos malo uz neki manji motor :) nije on bas za pocetnike, povucice te i neces znati sta da radis...

poz i dobrodosao

jel zivis kod vuka negde???

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 421 postova
  • Lokacija: beograd
  • Motocikl: afrika

pa zato mi je malo i frka ,a i nisam u fazonu da divljam mnogo ,za te akcije mozda i zadrzim mtb

tu sam u kraju kod vise poslovne skole

ZVEZDARA

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 81 postova
  • Lokacija: Kovačica
  • Motocikl: Sprint Prince 125ccm