pdvrk 3 Napisano Sreda u 12:16 U prolazu, 2 postova Lokacija: bgd.rs Motocikl: Tricity 300 Prijavi odgovor kao problematičan Zdravo drugari, ja sam Marko iz BG i vozim Yamahu Tricity 300 '24. Nikada do sada nisam vozio nista na 2 ili 3 tocka sa svojih skoro 5 banki, jesenas skupih 00 i pazarih ovo cudo od kog se ne odvajam sad Posto sam apsolutni pocetnik, i dalje polako (ali sigurno) ucim i upijam sve informacije, sto od samog dragog mi trotockasa, sto od iskusnijih kolega i prijatelja. Presao sam oko 1500km za ovih par meseci i procitao i pogledao brdo raznih beginner's guide-ova, a planiram uskoro i neku skolu bezbedne voznje. Bio sam sa vama 15.03. na cuvenoj turi od Ikee do centra i uzivao u svakom trenutku! Pozz svima i vidimo se na nekom od sledecih druzenja/skupova! 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
nuk 115 Napisano Sreda u 12:28 Svrati ponekad, 114 postova Lokacija: NS Motocikl: Voge SR3 Prijavi odgovor kao problematičan Dobrodošao Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Bobni 114 Napisano Sreda u 14:25 Svrati ponekad, 120 postova Lokacija: Nis Motocikl: Yamaha xsr 125 Prijavi odgovor kao problematičan Dobrodosao!!! Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaza 11906 Napisano Sreda u 14:54 Ne silazi, 2757 postova Lokacija: Beograd, Bele Vode Motocikl: ex.Liberty 125, Scarabeo 400i, Kawa ER5, trenutno Honda CBF 600 SA Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav, i dobrodošao ! Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Žaksi 8849 Napisano Sreda u 15:33 Ne silazi, 2277 postova Lokacija: Jagodina Motocikl: Suzuki Bandit 650SAL0 Prijavi odgovor kao problematičan Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...