SoNIc93 2 Napisano Jul 9, 2022 U prolazu, 20 postova Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav, imam neki cudan problem mozda je neko imao slicnog iskustva u vezi ATX a. Dakle dotera meni drug motor kaze nece upali aj vidi ti malo ga ocisti sredi tamo vamo reko aj. Skinem ja karb ocistim sredim izmerim kompresiju sve extra upali skoro iz prve , posle 5 min voznje op stane na kraju crkne svecica... nista zamenim ja nju kad ono opet isto par min voznje i ono opet svecica i tako 3 4 komada zamenim u roku od nekih sat vremena... Jel imo neko neki slican problem? Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
SoNIc93 2 Napisano Jul 9, 2022 U prolazu, 20 postova Prijavi odgovor kao problematičan pre 10 minuta, Zog je napisao: Semering radilice Poslano sa mog Redmi 6 koristeći Tapatalk Ozbiljno il se zezas ? nekako mi nema logike haha sry ako gresim posto sam pocetnik i ajmo reci ,, sam svoj majstor" 1 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
SoNIc93 2 Napisano Jul 9, 2022 U prolazu, 20 postova Prijavi odgovor kao problematičan Svecica bude malo mokra a na uspuh nisam primetio da baca msm nisam se ni zagledo Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...