Jump to content

Moto Zajednica

Tomos ATX

Recommended Posts

  • U prolazu, 20 postova

Pozdrav, imam neki cudan problem mozda je neko imao slicnog iskustva u vezi ATX a. Dakle dotera meni drug motor kaze nece upali aj vidi ti malo ga ocisti sredi  tamo vamo reko aj. Skinem ja  karb ocistim sredim izmerim kompresiju  sve extra  upali skoro iz prve , posle 5 min voznje op stane  na kraju crkne svecica...  nista zamenim ja nju kad ono opet isto par min voznje i ono opet svecica  i tako 3 4 komada zamenim u roku od nekih sat vremena... Jel imo neko neki slican problem?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 20 postova
pre 10 minuta, Zog je napisao:

Semering radilice

Poslano sa mog Redmi 6 koristeći Tapatalk
 

Ozbiljno il se zezas ? :D nekako mi nema logike  haha  sry ako gresim posto sam pocetnik i ajmo reci ,, sam svoj majstor"

  • Sviđa mi se 1
  • Haha 1

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 731 postova
  • Lokacija: Split
  • Motocikl: Honda CRF 250 L

Baca li ti na auspuh gorivo i bude li svječica mokra?

Poslano sa mog Redmi 6 koristeći Tapatalk

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 4345 postova
Pozdrav, imam neki cudan problem mozda je neko imao slicnog iskustva u vezi ATX a. Dakle dotera meni drug motor kaze nece upali aj vidi ti malo ga ocisti sredi  tamo vamo reko aj. Skinem ja  karb ocistim sredim izmerim kompresiju  sve extra  upali skoro iz prve , posle 5 min voznje op stane  na kraju crkne svecica...  nista zamenim ja nju kad ono opet isto par min voznje i ono opet svecica  i tako 3 4 komada zamenim u roku od nekih sat vremena... Jel imo neko neki slican problem?
Опиши варницу док мотор ради а ти држиш руком кабел за свечицу на око 1см удаљености(пажљиво да не би скакао около)

Sent from my SM-N960F using Tapatalk


Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites