MiljanX 8 Napisano Novembar 1, 2018 U prolazu, 16 postova Lokacija: Beograd Motocikl: V Strom 650XT Prijavi odgovor kao problematičan Zovem se Miljan Peles, po struci sam programer i radim kao programer. Vozim Hondu Transalpa '94 godiste, to mi je drugi motor. Prvi motor mi je bio Yamaha Virago. Veoma sam zadovoljan navedenim motorima, nikad me izdali nisu Motore sam krenuo da vozim pre 4 godine (kada sam dostigao godine da mogu da polazem) i od samog pocetka nikad nisam napravio pauzu, vozio leti, zimi, po snegu, 12 meseci godisnje. Jos nisam upoznao zimski san za motore Na motore sam presao sa bajsa koji vozim bukvalno od kad znam za sebe 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
DonToni 553 Napisano Novembar 1, 2018 Zainteresovan, 617 postova Lokacija: Surčin Motocikl: GSF 1200 S Prijavi odgovor kao problematičan Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
PaPaja 1182 Napisano Novembar 1, 2018 Zainteresovan, 912 postova Lokacija: Beograd Motocikl: Africa Twin AS 2024 Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav, Lep ti je Transalp, nedostaje mi moj ponekad :) Samo da ima malo bolje kocnice i desetak konja vise :) Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
MiljanX 8 Napisano Novembar 1, 2018 U prolazu, 16 postova Lokacija: Beograd Motocikl: V Strom 650XT Prijavi odgovor kao problematičan 53 minutes ago, PaPaja said: Pozdrav, Lep ti je Transalp, nedostaje mi moj ponekad Samo da ima malo bolje kocnice i desetak konja vise Zafali mu taj drugi disk napred, al sve u svemu, nije nesto sto bi me ugrozilo u voznji Bio sam pre dve nedelje do Budimpeste i nazad i presao punih 1000km za jedan dan, naravno kao sat radio motor Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...