proka_sm 28 Napisano April 6, 2008 U prolazu, 6 postova Lokacija: Sremska Mitrovica Prijavi odgovor kao problematičan KADA DUGO NE VOZIM MOTOR ISPRAZNI SE AKUMULATOR... U POCETKU TO NISAM NI PRIMECIVAO JER SAM GA VOZIO SVAKI DAN... MEDJUTIM DODJEM JA DO AKUMULATORA, PODIGNEM REZERVOAR I PRIMETIM DA JE PALJENJE NEKO BUDZIO... MALO SAM LAIK (NEKA PLASTICNA KUTIJICA SA DIODICOM KOJA TREPCE KAO ALARM) PRETPOSTAVLJAM DA JE TO PALJENJE JER KAD GA OTKACIM NECE DA UPALI E SAD STA JE MOJ PROBLEM... TO JE NEKI EXPERT DA SE NEBI ZEZAO TE DVE ZICE OD PALJENJA NAKACIO DIREKTNO NA + I - AKUMULATORA. MRZELO GA PRETPOSTAVLJAM DA NAKACI NA KONTAKT BRAVU I TAKO MENI TA DIODICA NON STOP TREPCE NA TOM PALJENJU ISPRAZNI AKUMULATOR KADA SE NE VOZAM PAR DANA... MISLIO SAM DA STAVIM JEDNOSTAVNO PREKIDAČ ( NA FAZON BLOKADE MOTORA I TAKO SPRECIM DA MI IZVLACI STRUJU ALI MI JE TO MALO GLUPO) AKO MOZE NEKO KO JE STRUCAN DA MI OBRASNI KAKO NAJLAKSE DA DODJEM DO + (PLUSA) SA KONTAKT BRAVE ... ILI DALI MOGU NEKAKO DA NAKACIM TO PALJENJE NA KONTAKT PREKIDAČA SA NOŽICE ??? PA KAD JE SPUSTENA NOZICA DA MI ISKLJUCI I TU STRUJU SA PALJENJA... SVE ZICE SU U TIM FABRIČKIM BUZIRIMA PA NEBI BAS DA SECEM SVE TO DA TRAZIM ZICU SA KONTAKT BRAVE PA DA NA NJU KACIM TO PROKLETO PALJENJE... AKO NEKO MOZE DA MI DA NEKI SAVET UNAPRED SE zahVALJujEM... ;D Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...