Jump to content

Moto Zajednica

Koji supermoto / hard enduro

Recommended Posts

  • U prolazu, 70 postova

Pozdrav svima,

 

Planiram da u skorije vreme kupim supermoto / hard enduro. U principu me je uvek vise interesovao supermoto, mada u poslednje vreme sve vise razmisljam o voznji u sumi kao alternativi s obzirom da sam blizu Fruske Gore a i da je saobracaj i kultura u voznji uzasna. Ono sto me koci za enduro je vreme koga mozda nemam dovoljno i ekipa. Poslovne i privatne obaveze ce mi dozvoljavati mozda par puta nedeljno na po par sati da se vozim. Za enduro, sem ekipe koja je voljna da se vozi s pocetnikom u sumi pretpostavljam da ne vredi ici na sat, dva? Ili je moguce kratko otici na voznju i vratiti se? Ponavljam, nemam ekipu pa i ljude za to bih morao da trazim...sam ne nerujem da je pametno ici u sumu kao pocetnik? Relativni sam inace pocetnik sa takvim motorima i sem nekog kratkog iskustva sa tudjim motorima (4t 450 cross) nisam bas u tome dugo. Sve u svemu ono sto sam zasad nasao na oglasima a i preko poznanika su:

Husqvarna 510 smr 2008 - ono sto me ovde brine je odrzavanje tj delovi i servis u NS-u. Da li neko zna ko radi Husqvarnu i delove a da je pouzdan i ok....cuo sam price da se delovi cekaju i po 6 nedelja . Inace kakv je motor po potanju pouzdanosti? Ima li jeko iskustva? Ovo je i najpovoljnija varijanta inace... presao je navodno cca 3500 km. Da li je istina da mora komplet motor da se radi na 4000?

525 exc 2007 - rfs motor, pouzdan, cca 200 radnih sati, ima ko bi ga dobro odrzavao u NS-u ( verujem da znate o kome pricam) samo je cena visoka za to godiste i treba mi jos dosta kesa da ga pretvorim u sumo. Skroz je fabricki motor. Ali pravi dual sport... i mogu za obe svrhe da ga koristim kad ga sredim u nekom momentu. 450 ku nisam nasao sem neku iz Ub- a a vidim da je nema vise na oglasima. Sve ostalo su ili stranci ili noviji i mnoogo skuplji.