Jump to content

Moto Zajednica

Turistički radnik traži posao, opet :)

Recommended Posts

• U prolazu, 34 postova

Pošto sam angažovala sve prijatelje, poznanike i ostale ljude dobre volje da mi jave ako ''načuju'' da postoji neko slobodno radno mesto, došao je red i ovde da se požalim :)

Moje radno iskustvo:

*6 godina rada u turističkoj agenciji na prodaji aranžmana, asistenciji kod izrade istih, kreiranje đačkih ekskurzija, prodaja prevoznih karata, asistencija putnicima kod izrade viza, blagajnički poslovi, plaćanja dinarska i devizna, interno knjiženje i priprema dokumentacije za knjigovodstvo...

*3 godine iskustva na poziciji asistent montažera, priprema sirovog materijala za montažu, manje izmene u montiranim materijalima (mogu i sama da odradim montažu ali s obzirom da sam amater to traje malo duže nego što bi trebalo ), priprema materijala za emitovanje i opet onaj administrativni deo kao i na prethodnom poslu.

Honorarno radim titlovanje serija, filmova, dokumentarnog programa.

- Dobro baratam engleskim jezikom;

- Odlično se snalazim u svakodnevnom radu: Windows OS, Microsoft Office paketom,Internetom;

- I solidno poznajem sledeće programe: Adobe Acrobat Professional, Adobe Premier Pro, Mac OS, Final Cut, MS Access.

Ako neko ima poslić za mene ili zna nekog ko ima...... Ma znate već kako to ide u Srbiji ;)

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• U prolazu, 34 postova

Samo da se pohvalim!

Turistički radnik našao posao (tj posao našao mene), ne u turizmu ali bitno je da se ne dangubi. ;)

Tema ostaje otvorena i dalje za slučaj da neko ima bolju ponudu :D

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

Pridruži nam se!

Možeš sada da napišeš svoj odgovor, a kasnije da se registruješ. Ako imaš nalog, uloguj se i napiši svoj odgovor.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead