Jump to content

Moto Zajednica

Koji kinez kupiti

Recommended Posts

• Drug član, 1090 postova
  • Motocikl: Suzuki DR-Z400, KTM 790 adventure

Ovih dana gledam oglase da pazarim nesto. Totalni sam posetnik pa mi treb anesto slabije i jeftinije, pa tako mislim da je kinez pravo resenje.

Interesuje me sta je po vasem misljenju bolje od ovih ponudjeh. Svi su 125ccm (znam da je bolje sa vise ali ne planiram da dajem mnogo novca, totalni sam pocetnik, i ne planiram da prelazim puno, par hiljada godisnje, jer nemam bas mnogo slobodnog vremena). Kandidati su

1. Sprint Princ

2. Keeway superlight

3.kingroud xt150

Ili da sve batalim i kupim yamahu virago 125 (ali nesto sumljam da moze da se kupi za 1000€)

Meni se nekako najvise svidja Princ, nakako je najmrsaviji a i koliko vidim jedini ima 2 cilindra, ako prodavci ne lazu.

Hvala na svakoj pomoci

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

zaboravio sam da napomenem da me interesuje polovan motor.

I meni keewey deluje kao poznatija firma i nekako ozbiljnije izgledaju. Mada sam danas zvao radnje za nov ali ga nemaju a izgleda da ga nece ni imati, pa mi to malo sumljivo, da li ce biti delova i zasto ga ne nabavljaju, nije valjda da je prodaja toliko losa.

• Zainteresovan, 870 postova
  • Motocikl: Suzuki XF650 Freewind

Delova ima kol'ko oces :) Verujem i da ce ih biti u prodaji samo ne znam da li od 125 ili 150 ccm. Moj motor je na prodaju, ako te nesto interesuje slobodno pitaj preko PP-a  :)

Pozdrav!  :)

• Drug član, 1043 postova
  • Motocikl: Honda NT650V deauville