MaxiS 3014 Napisano pre 20 sati Drug član, 1661 postova Lokacija: Niš Motocikl: Kawasaki Versys 650 Prijavi odgovor kao problematičan Kupio Hero12 jos prosle god a nisam je koristio. Nakon Hero8, i Hero 7, razliku u kvalitetu slike ne primecujem jer sam totalni amater, ono sto primecujem je da se ova ne greje ni malo i da baterija drzi mnogo mnogo duze. Mene muci druga stvar... Imao sam GP7, GP8 i sada GP12. Na prethode dve samo prebacim snimke (sto bi rekli sirove) u komp, i gledam kad hocu. Sada nece. Trazi mi HEVC kodek. Pokusao sam da skinem nesto, ali i dalje nece. Odnosno, sada hoce da emituje, ali kasni film za tonom. Nesto sam mlatarao po podesavanjima kamere i nadjoh ovo... Sta od ovoga trebq biti izabrano? Ili... Sta trebam da uradim da gledam snimak kako valja na mom laptopu? I naravno, kako sam dunster, ako neko moze da da neki link za neki kodek... Hvala. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
andrej. 1967 Napisano pre 19 sati BJB Maxi Scooter Club, 786 postova Lokacija: Žabalj Motocikl: Voge 300 Rally Prijavi odgovor kao problematičan HEVC - high efficiency video codec - drugačija kompresija videa, da bi se mogao dobiti u ovom slučaju 10bita video sa relativno normalnom veličinom fajla. S obzirom na temu, ne bih rekao da radiš color grading na videu, tako realno nemaš potrebe ni za 10bit ni za LOG, tako da je možeš podesiti na 8 bita sa redovnim color profilom, ako želiš snimke takve kakvi su iz kamere. Za ovo što si snimio do sad, probaj VLC, mislim da on pušta sve, ili ih konvertuj preko nekog video edit softvera ili Handbrake Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...