Jump to content

Moto Zajednica

Sprint Prince 125 ili Sprint Raptor 125 - pitanje je sad

Recommended Posts

• U prolazu, 15 postova
  • Motocikl: Nemam trenutno

Pozdrav bajkeri! 

Nedavno sam polozio za A kategoriju sa 40 godina, iako sam ljubitelj motora od malih nogu, a narocito chopera ili kruzera. Obzirom da sam mator" pocetnik, razmisljao sam da za neki prvi motor pribavim kakvog kineza, tacnije jednog od ova dva iz naslova. Ne znam skoro nista o njima(osim onoga sto sam procitao po forumu, mada je to dosta rascepkano) pa sam hteo da zamolim vas koji ih posedujete da mi napisete par reci o njima i koji bi bilo bolje uzeti. Inace sam visok 190 cm i tezak oko 100kg. Unapred vam hvala na odgovorima.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Zainteresovan, 495 postova

Ne posedujem, ali mogu samo da kazem da slobodno uzmes onog koji ti se vise svidja. Slicni su to motori, masine mislim cak i iste, dvocilindricne. Pogledaj, probaj, vidi koji ti je udobniji, bolje cuci i uzmi.

• Svrati ponekad, 243 postova
  • Motocikl: pantelija

vozio sprinta 125 davnih dana.

utisak pošto pre toga 2godine nisam imao nikakav motor,on pruža tačno ono što platiš.deluje veče i ozbiljnije nego što jeste.kad se pomiriš sa max.brzinom od 80km/h i prilagodiš se tome vožnja je ok. sve njegove boljke su tipične za motore proizvedene u Kini.ali kad održavaš redovno motor on je ok.

raptor se pojavio u to vreme i to je motor koji je najsličniji choper custom motorima u to vreme je bio ozbiljno skup za kupovinu.

skoro sam ga uzeo kako bi ga vozao po lokalu ali se nešto izmenilo pa sad ga prodajem.

što se tiče vožnje motori su u istom rangu.pričam o mehanici,brzini itd.raptor je u početku malo nezgodan zbog drugačijeg položaja sedenja,za skretanje treba veči luk dok ne navikneš.posle ok.estetski su nebo i zemlja.raptor daleko lepše izgleda i generalno mi više odgovara položaj sedenja.