Jump to content

Moto Zajednica

Rajac Gornji milanovac preko Takova?

Recommended Posts

  • Svrati ponekad, 436 postova
  • Lokacija: BGD

Da li neko zna nesto o ovom putu? Prijatelj koji ima kucu u Takovu mi kaze da je put dobar, ima samo malo makadama. Ako neko nesto zna, puno bi mi pomogao.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 593 postova
  • Lokacija: Vracar, Singidunum,Legio IIII Flavia Felix

Ja sam pre jedno mesec dana isao tim putem. Ljig-Kadina Luka-Slavkovica-G. Banjani-Bersici. Put je solidan. Uspon na Rajac predivan. Na par mesta imas po ''parce'' makadama (50m), ali nije strasno. Kad sam ja pocetnik prosao sa suvozacem i celim tovarom 8)

U Bersicima sam prespavao, pa sam napravio mali izlet do ustanickog Takova i lokalnih manastira.

Sutradan sam nastavio rutom Bersici-Brezna-Leusici-Kostunici-RAVNA GORA-Struganik-Mionica-Manastir Bogovadja.

Put je slicnog kvaliteta kao i 95% ulica u Beogradu. Mnogi pravci i ne postoje na mapi Srbije...napr.spoj izmedju Kostunica i Ravne Gore.

Sama Ravna Gora je jedan od najlepsih krajeva koje sam video u Otadzbini. Sramota me je da sam tek sada naso vremena da tamo odem, a tako je blizu BG.

Preporucujem svakom ko zeli da odmori mozak u prirodi i prelepom pogledu.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 683 postova
  • Lokacija: Gornji Milanovac
  • Motocikl: Kawasaki Versys 650 '10; Kawasaki KZ 440 LTD '82 & '83

Tek sam sad video temu. Vidim da si vec obavesten o stanju na putevima, tako da od mene imas samo malu dopunu: Takovo - Ravna Gora ima nekih 40 ak kilometara, a posto vec odmaras u Takovu bilo bi suludo da je ne posetis. Neces se pokajati, veruj mi.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 436 postova
  • Lokacija: BGD