Pedriic 1 Napisano Avgust 9, 2006 Svrati ponekad, 436 postova Lokacija: BGD Prijavi odgovor kao problematičan Da li neko zna nesto o ovom putu? Prijatelj koji ima kucu u Takovu mi kaze da je put dobar, ima samo malo makadama. Ako neko nesto zna, puno bi mi pomogao. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Smajser 18 Napisano Avgust 10, 2006 Zainteresovan, 593 postova Lokacija: Vracar, Singidunum,Legio IIII Flavia Felix Prijavi odgovor kao problematičan Ja sam pre jedno mesec dana isao tim putem. Ljig-Kadina Luka-Slavkovica-G. Banjani-Bersici. Put je solidan. Uspon na Rajac predivan. Na par mesta imas po ''parce'' makadama (50m), ali nije strasno. Kad sam ja pocetnik prosao sa suvozacem i celim tovarom U Bersicima sam prespavao, pa sam napravio mali izlet do ustanickog Takova i lokalnih manastira. Sutradan sam nastavio rutom Bersici-Brezna-Leusici-Kostunici-RAVNA GORA-Struganik-Mionica-Manastir Bogovadja. Put je slicnog kvaliteta kao i 95% ulica u Beogradu. Mnogi pravci i ne postoje na mapi Srbije...napr.spoj izmedju Kostunica i Ravne Gore. Sama Ravna Gora je jedan od najlepsih krajeva koje sam video u Otadzbini. Sramota me je da sam tek sada naso vremena da tamo odem, a tako je blizu BG. Preporucujem svakom ko zeli da odmori mozak u prirodi i prelepom pogledu. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Giuliano 4 Napisano Avgust 10, 2006 Svrati ponekad, 221 postova Lokacija: Toronto, Canada Prijavi odgovor kao problematičan Vozio sam tim putem prosle godine. Neces imati nikakvih problema sem tih par parcica makadama. Rajac je zakon! Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...