Jump to content

Moto Zajednica

Moja prva nedelja na motoru....

Recommended Posts

  • U prolazu, 54 postova
  • Lokacija: Beograd

Evo cisto da vam kazem moje utiske...Sutra mi je nedelju dana kako sam seo na motor i veoma sam zadovoljan i motorom i sobom....desilo mi se cak i da sam ga digao na tocak(slucajno naravno) i super mi je bilo:) Naravno ljudi se onako lagano ukljuchuju u saobracaj kada vide motor, kao tipa ukochitju ja :P Sve imam neki osecaj kada pogledam u retrovizor da mi se lepe u dupe, ali mislim da je to cisto jer sam pocetnik.Postavio bih i sliku, ali ne znam kako se postavlja  :( Ako imate jos koji savet samo prichajte ;0

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • U prolazu, 54 postova
  • Lokacija: Beograd

Samo lagano, treba da se navozaš nedelja i nedelja  :D;)

Ma znam, ali samo se vrtim u krug posto ne smem prvih 900-1000 da ga jache poteram jer je nov.Mislim i odgovara mi, ali vec mi dojadile jedne te iste ulice :D

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 416 postova
  • Lokacija: Novi Sad

Ja sam imao isti problem... Do prvog servisa lagano, a ono kilometri sporo idu, kao da me neko zahebava...

Ali proći će i tih hiljadu... A onda motor pod dupe i praši  ;)

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Zainteresovan, 642 postova
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Motocikl: Honda CBR 954

Polako sa tockiranjem ima vremena.....  ;)

 

pazi ko mu kaze  ;):D

 

Skroz si u pravu  >:(

Drugar i ja smo vozili ispred ulaza u kamp u Sapcu... Mora da si me nekako skontao.. Mozda zbog boje motora ili ???

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Svrati ponekad, 471 postova
  • Lokacija: Beograd

Polako sa tockiranjem ima vremena.....  ;)

 

pazi ko mu kaze  ;):D

 

Skroz si u pravu  >:(