zolaman03201 139 Napisano April 1, 2017 Svrati ponekad, 246 postova Lokacija: Cacak Motocikl: Honda Hornet the Grey Prijavi odgovor kao problematičan Zdravo svima, evo mene opet... naime vecina vas zna da sam prosle godine resio da postanem jos jedan od vozaca motocikla, polagao sam i kupio svoj provi ozbiljan motor-Honda Hornet 600S. Hvala svima vama sa foruma, zahvaljujuci forumu i vama dosta toga sam naucio i mnogo su mi pomogli vasi saveti i misljenja. Moja namera sa ovom temom je da svi mi koji vozimo horneta ( naked ili S verziju) i koji bi da ga voze imamo svoj neki kutak gde mozemo da razmenjujemo iskustva, savete, slike, resavamo probleme, dajemo sugestije, predloge itd. Tako da Hornetasi i svi ostali, izvolite... dobrodosli Evo moj motorcic Stavio sam i trakice na kofer... Nedavno sam zamenio gumu zadnju koju sam dobio uz njega (dot 1012) nadam se da ce posluziti za ovu sezonu. Do sad sam presao sa njim oko 150km i obzirom da sam pocetnik, nesto sto bih rekao za ovaj motor je- udoban, lako se vozi bas , relativno lagan i neverovarno koliko snage ima... Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
hard_rock 7449 Napisano April 1, 2017 Ne silazi, 6084 postova Motocikl: GS1250Adv curi ulje na semering Prijavi odgovor kao problematičan Lep primerak. Srecno Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Elektrometla 86 Napisano April 1, 2017 Svrati ponekad, 123 postova Lokacija: NS Motocikl: Hornet 600 '02 Prijavi odgovor kao problematičan ne znam da li znas ali tema za Hornete vec postoji..... https://forum.bjbikers.com/index.php?/topic/106482-honda-hornet-cb600f-cb900f/ Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...