Jump to content

Moto Zajednica

Tomos Atx Problem sa karburatorom

Recommended Posts

• U prolazu, 7 postova
  • Motocikl: Tomos ATX

Pozdrav svima,nov sam na forumu,pa izvinite ako sam postavio temu na pogresnom mestu. 
E ovako,imam tomos ATX,i imam problem sa karburatorom,znaci sve radi i ostalo,ali kad mu dam gas do daske on pocne da izbacuje benzin iz njega po malo,do cega je to? 

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Drug član, 2753 postova
  • Motocikl: GPZ 500 Street Twin

moraš da doliješ kompresiju.

Kako mislis da dolijem? Sta treba uraditi,odnosno kako doliti kompresiju?

Auuuuu

Po slikama bih rekao da ti je taj karburator za kantu

Al sačekaj da se javi majstor bokilić, da on kaže treba li tu dolivat i kompresiju ili ne

• Podržavam 1

• U prolazu, 7 postova

Auuuuu

Al sačekaj da se javi majstor bokilić, da on kaže treba li tu dolivat i kompresiju ili ne

Posto sam amater za popravku motora,tek sam poceo da ucim,kako doliti kompresiju? 

• Drug član, 2753 postova
  • Motocikl: GPZ 500 Street Twin

Auuuuu

• U prolazu, 7 postova

Lepo baci taj karburator jer bing ne valja kupi nesto pristojno tipa mikunijev ili delortov.bingovi su poznati po nestabilnom radu cas rade ok cas guse i prelivaju.i poseti ovaj sajt-tomos srbija ili http://www.tomossrbija.com/forum/index.php

Jel moguce i da gubi snagu nakon predjenih 2-3 km,dali je to isto mozda zbog karburatora?

• Ja sam FAP mašina, 755 postova
  • Motocikl: apn 6 i Transalp

Moze tako da stoji karburator, al motor da vozis navaljen u desnu stranu, i dodaj mu pomocne  tockice i nece vise da ti preliva.

• Zainteresovan, 339 postova
  • Motocikl: TDM 900

Lepo ubacis cilindar sa sve oklopom od apenca kao i karburator.skines go.no od fabrickog auspuha i ubacis klasican laser ayspuh,i onda imas ekstra motorce koje ide brze i bolje vuce a ne greje ko atx.ima ovih delova po oglasima a i celi apenci bez papira su 100-ak evra.ako ne planiras da ga zadrzavas zameni samo karb jer ovo je nesto budzeno