kachavenda 65 Napisano Jul 21, 2016 Svrati ponekad, 120 postova Lokacija: Novi Sad Motocikl: Honda Varadero XL1000V Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svima, Zovem se Goran, iz Novog Sada sam, forum pratim cini mi se od kad imam zelju da kupim motor, znaci od uvek ali evo sad sam odlucio da se registrujem, kad sam se konacno motorizovao Zelja postoji dugo, ali uvek nesto vaznije, zena, deca, posao, bla bla... Sve sama opravdanja, ali eto bolje ikad nego nikad Posto sam vremesni pocetnik (36 god) zaseo sam na enduro, sta drugo Posle mnogo trazenja i biranja adekvatnog startera obzirom da nemam iskustva u voznji, nisam hteo nista jako, a ergonomija mi je bila jako bitna posto imam 2 metra i 120 kg, izbor je pao na KLE 500, pa onda opet mnogo trazenja zadovoljavajuceg primerka... i na kraju masina iz lokala od prijatelja, lepo pazen i ocuvan primerak 2005 god. Par slicica ljubimca u prilogu Eto toliko, motor je bas ovih dana kod Vuleta, ono lanac, lancanici, isl. posto je stajao skoro godinu dana, da se onako lepo pregleda i utegne... Ako neko ima neke savete oko majstora, bio bih zahvalan, ovog sam odabrao po vasim pohvalama u drugim temama, pa eto cisto mozda ako neko ima sta da doda, dobar majstor zlata vredi... Toliko od mene za sad, pa se gledamo na putevima Pozdrav. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Astral 6236 Napisano Jul 21, 2016 I'm the fear addicted, a danger illustrated !, 3919 postova Lokacija: Lyon Motocikl: Klx650,a Tdm u srcu. Prijavi odgovor kao problematičan Dobrodosao! Odlican motor u svakom smislu, u zdravlju se vozili!! Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...