Jump to content

Moto Zajednica

Prosecna potrosnja

Recommended Posts

  • U prolazu, 2 postova

Planiram da uzmem MZ ETZ 150 na leto ili jesen, pa me zanima, ako neko moze da mi kaze koliko je skup za odrzavanje i kolika mu je prosecna potrosnja (posto to bas nigde ne mogu da nadjem). Zanima me ovo jer sam student zavrsne godine i jos sam na ogranicenim (rodjiteljskim) prihodima, a MZ mi se mnooooogo vise svidja nego recimo Keeway speed 150 za koga kazu da ima potrosnju od oko 2,5 litre.

 

Hvala vam unapred

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 1438 postova
  • Lokacija: KLADOVO, KLADOVO, KLADOVO
  • Motocikl: Mali Plavi Zeka S '06., VFR 800 V-Tec '02., TL 1000s '97., FJR 1300 '02., Gillera Runner FXR '02., Peugeot Vivacity. Suzuki AY 50 Katana - za sada... I SVI LEPI!!!

MZ ETZ 250 po fabrickim podacima trosi od 3,5-5 l/100km. Meni je svojevremeno moja 250-tka trosila 5. Doduse, bila je potpuno nova i ustelovana. 150 bi, definitivno, trosio manje od toga. Eto, ako sam pomogao... :neznam:

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 4879 postova
  • Lokacija: Beograd - Karaburma
  • Motocikl: Honda CBR 1100 XX, Honda XL 1000 Varadero, MZ ETZ 251

Mi smo ovde pristrasni ali ipak postoje činjenice koje otvoreno nama idu u prilog. Možda je potrošnja jedina prednost koja je na strani Kiwi mašine ali i to svrstavam pod možda.

 

MZ ima sigurno najjeftinije delove a 2T motor je zahvalan za održavanje. Izbor delova je veliki i u fabričkoj varijanti pa za male pare možeš da se igraš sa prenosnim odnosom do mile volje. Potrošnja je relativna stvar, fabrički se kreće od 3,5 do 5,5 ali dosta zavisi od toga da li je naštelovan kako valja i kako se vozi.

 

Sad sam tražio slike tog motorića na Googlu i baš sam se iznenadio što je mahom fotografisan bez vozača, pa sa nekim ženskama i tek par slika sa muškim osobama meni nepoznate konstitucije.