mvSHOEI 267 Napisano Septembar 24, 2013 Redovan, 181 postova Lokacija: Beograd Motocikl: Honda CBR 600RR Prijavi odgovor kao problematičan Temu sam postavio u ime druga posto nije u mogucnosti,a zeleo bi sa vama podeliti rad: Evo i ja da se pohvalim mojim radom... Motor je Kawasaki ZZR600ccm iz 1991 , dobio sam ga od dede predprosle godine sa hiljadu kilometara (on ga je kupio novog i polupao pre dvadeset godina , i tako je stajao u garazi sa 1000km na satu). Posto sam student, nisam u najboljoj finasiskoj situaciji, pa sam motor sredjivao skoro dve godine, Rucno sam ga farbao skoro mesec dana, kao i kacigu,trebalo mi je dosta vremena ali sam uspeo radove dovesti kraju. Sve sam radio bez majstora, samo najbolji drug i ja, farbao sam ga kod brata u garazi, bilo je dosta tu znoja, mucenja i nerviranja. Motor jos nie 100 posto zavrsen , kupio sam mu hell kociona creva i yoshimuru auspuh i cekam u lepse vreme da ih namotiram, na zimu cu ga jos polirati da bude kao iz fabrike. U motor sam ulozio dosta radnih sati i sve je farba ,nema ni jedne nalepnice i sve postupke rada slikao....motor sam sklopio i sastavio prosle nedelje,i ovo mu je trenutni izgled. 28 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
FJCharlie 2324 Napisano Septembar 24, 2013 Elbow dragger, 2405 postova Lokacija: Beograd Motocikl: CBR 1KRR Luna Nera / BMW S1KRR Lexa Prijavi odgovor kao problematičan odlichno! bravo i svaka chast! motoche je bombona! nisam bash fan sportova al odlichno je ispalo. fotke su josh bolje samo napred i slobodno josh detaljnije prikazhi slikama kako si shta radio. pitanje, shto si stavio yoshu na levu stranu? Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...