Bugy 87 Napisano Februar 12, 2013 Svrati ponekad, 100 postova Lokacija: Pozarevac Motocikl: Honda vfr 750 fl i Baotian BT49QT12 Rocky Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav svima imam jedan mali problemcic ca cuvenim honda vfr reglerom,pa me zanima vase misljenje posto sam laik u ovoj oblasti...Motor sam relativno skoro kupio u oktobru 2012 i nisam imao vremena za duze voznje.Jos pocetkom januara sam se bacio na instaliranje pc ventilatora i alu rebara na ovaj regler starije generacije jer zbog vreline samog motora i mesta na kom sa nalazi relativno brzo crkava ...Cackao sam po internetu gledao kako su ostale kolege bajkeri to izveli,i trudio se da i ja to odradim koliko je to god moguce bolje za jednog amatera...Povezao tako sam da se ventilator pali na davanje kontakta i ok radi...Pre par dana sam iskoristio lep dan za jednu malu voznjicu od par km,stigao kuci skinuo sediste i pipnuo regler a on vruc...nije vreo ali vruc..Temperatura napolju je bila oko 10-ak stepeni,stavio sam instrument i izmerio 14.4 v na 1000 obrtaja bez svetla,14 v na 5000 obrtaja bz svetla...13,8 v sa svetlom na 1000 obrtaja...13,6v na 5000 obrtaja...lokalni auto elektricar kaze to je ok...Mene brine konkretno taj vruc regler,stavio sam termo pastu izmedju rama i reglera a alu rebra zalepio silikonom sa reglerom,naravno alu rebra leze na metalnom okviru reglera..Mozda se ja tripujem ali ne bih hteo da me ostavi negde na putu..Dali da krenem u sezonu ovako ili da kontaktiram majstor Josku da rasim problemcic...hvala unapred... Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...