Bojan_Jgd 996 Napisano Avgust 7, 2010 Drug član, 1090 postova Lokacija: Jagodina,Serbia Prijavi odgovor kao problematičan Ovako,znam da slicnih tema ima pregrst i cenim da sam ih veliki broj procitao. Medjutim,neki strah od loseg izbora je jos uvek tu...iako sam iskristalisao sta bi i kakva mogla da bude moja buduca makina. Elem,ne bih ovde trazio „kazite mi sta da kupim“ komentare vec bi voleo da cujem misljenja o odgovarajucim modelima. Najgore od svega je to sto kao pocetnik nemam predstavu sta bi ja kojim motorom mogao da dobijem. Po izgledu mi najvise leze golaci. Posto sam pocetnik na vecim kubikazama,treba mi nesto „mirnije“(koliko god je to moguce). Pucam na kubikazu od 250 do 500 kubika,snagu od oko 50-tak konja(moze manje ali ne mnogo vise),visina sedista da ne prelazi 80 cm(o.k. je koji cm gore-dole) i tezina motora do 190 kg max(sto manje to bolje). Motori koji su mi zapali za oko su HONDA CB500 ; CBF 500 ; Kawa ER-5 ; Suza GS500...a „ubio“ bih za jedno VTR-ce od 250ccm(ali ko ce se toga docepati) Mozda neko ima jos koji predlog... U principu,najbitnija mi je pouzdanost masine...i da li neko zna da li neki nabrojani motor treba zaobici(iz bilo kog razloga). I da,ne bih zalazio u '90-te kao godiste proizvodnje motora. P.S. budzet,manje vise rastegljiv...ali se ne bih razbacivao mnogo za prvi motor. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Stevan Husqvarna Napisano Avgust 8, 2010 Prijavi odgovor kao problematičan Ima Uff jednog GRZ-a 500, pitaj njega. Motor je kao casa, odlican za pocetnike. Clan Uff. Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...