Jump to content

Moto Zajednica

Pomoć oko izbora prve kacige

Recommended Posts

Kao i što sam naveo u ranije predstavljanju, početnik sam i potrebna mi je pomoć oko izbora kacige.

Znam da se i ovo vodi onime "koliko para toliko i muzike" ali za prvi motor od 50 kubika koji neću menjati jedno 2 sezone sigurno ne planiram da dam na kacigu više od 150e pošto verujem da u tom cenovnom rangu može da se nađe nešto pristojno. 

 

U Motolandu sam probao HJC CS-15 i HJC C70 i ja mislim da mi odgovaraju zato što ne osećam nikakav bol ni na jednom delu glavu, jedini problem mi je tu bio da nisam imao komunikativno osoblje koje bi mi pomoglo budući da sam i njima naveo da sam totalni početnik i nemam nikakva iskustva sa time. Rekao sam čoveku cenovni rang i on mi je pokazao kacige i vratio se za pult, pitao sam ga kako da znam da li mi odgovara i on je samo rekao da je dobro ako nemam nikakav bol  glave ali posle mi je čovek u Maxmomentu objasnio kako da znam da li odgovara ili ne.

CS-15 nije loša ali bih želeo ako je to ikako moguće da uklopim i sunčani vizir ali da je solidan uz kacigu.

C70 je za nijansu prijatnija sa naleganjem na glavu u odnosu na CS-15 ali i cena je malo viša i dolazi sa sunčanim vizirom. Meni se čak čini i da je sam predeo vrata više obložen sa sunđerima u odnosu na CS-15.

 

Nakon toga odem u Maxmoment i kod njih sam pogledao EXO-490 koja je isto solidna sa cenom oko 17 hiljada.

Sasvim dobar prodavac, pitao sam ga kakva je ta kaciga u odnosu na model C70 od HJCa i on je rekao da su tu negde.

 

Bio sam kratak sa vremenom i mislio sam da sam pogrešio što nisam otišao u Barel da pogledam Shark Ridil koja je oko 18 hiljada ali posle sam na internetu saznao i da nije nešto za te novce, to je iz mog saznanja i nemojte se ljutiti ako je neko ima i ima samo reči hvale za nju. Možda sam i pogrešio što nisam otišao da probam...