Kenikv 2 Napisano Maj 12, 2022 U prolazu, 0 postova Lokacija: Kraljevo Beranovac Motocikl: Yamaha tenere Prijavi odgovor kao problematičan Pozdrav dragi moji bajkeri i hvala vam za prijem. Ja sam Keni iz Kraljeva Beranovac (48 g), 175 visina i oko 95 tezina i nov sam medju dvotockasima, imam nesto iskustva sa starijim malim motorima tipa Tomos i MZ,Jawa i Yamaha tenere i skuterima ali sam sad ozbiljno resen da postanem bajker u pravom smislu reci.Nameravam uskoro kupiti veci jaci motor jer sam tenere prodao i ovde sam da bih uz vasu pomoc i druzenje dosao do prave stvari kao i da saznam jos mnogo lepih stvari koje bajk nosi a i da upoznam dobre bajkere i sve te lepe stvari. Radujem se saznanjima i buducem druzenju. Da postavim i temu na pocetku i nadam se dobrim komentarima i savetima : 1. Vozac sam pocetnik ali volim enduro- touring svet i duza putovanja. 2. Motori po mojem izboru od 2005 do 2008 g. a vas odgovor i obrazlozenje bi bilo: A- Yamaha tenere B- bmw 650gs C- yamaha fjr 1300 D- suzuki v strom 650 E- yamaha xt 660 Ovo su neki moji izbori motora za koje mislim i volim da ih imam,izbor nije lak i znam da svaki ima svoju draz i pricu a i cenu pa vas molim za malo saveta i preporuku oko izbora, odnos cena / ulozeno kao i oko odrzavanja i registacije 3.ako bi bili ljubazni i imate neki moguci kontakt za jos neke info vezane za moguci uvoz iz inostranstva . Hvala vam unapred za odgovore, savete i preporuke . 2 Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...
Jupiter 3287 Napisano Maj 12, 2022 (promenjeno) Drug član, 1008 postova Lokacija: Beograd Prijavi odgovor kao problematičan Kupi FJR, Keni. Promenio Maj 12, 2022 član Jupiter Citat Podeli ovaj odgovor sa prijateljima Link to post Share on other sites More sharing options...