Jump to content

Moto Zajednica

Sv650 pistanje

Recommended Posts

• Svrati ponekad, 127 postova
  • Motocikl: Yamaha FZ8-SA

Pozdrav svima, ne znam da li sam temu otvorio na pravom mestu, ali treba mi mala pomoc. Ne znam da li se tripujem zato sto sam pocetnik, ali na motoru se cuje visoko frekventno pistanje/zujanje, ne znam kako bih opisao, kao da cvili ispod rezervoara, minut nakon sto ga upalim. Zvuk je onda konstantan, dok se vozim, stojim u mestu itd, jedino prestaje kada motor ugasim. 

Prvo sto mi pada na pamet je neki problem sa pumpom za gorivo. Da li onda pumpa treba da se cisti? Da li moze napraviti veci problem ako nastavim da vozim ovako? Motor radi i ide bez problema, uzeo sam ga pre par dana, od vlasnika koji ga nije aktivno vozio godinu dana. U pitanju je Suzuki SV650.

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

Hvala na odgovoru! Glasnija je malo, to je jedino sto me brine. Izgleda da sto ga vise vozim, pumpa se manje cuje. Svakako bi mogao da je ocistim u nekom trenutku. :) 

• Drug član, 1198 postova
  • Motocikl: Yamaha R1, Kawasaki KX450F, Beta RR350

Primetih pre par dana i kod mene slican problem neko skripanje/pistanje, ali kod mene se cuje samo dok sam u pokretu i na gasu, kad pritisnem kvacilo u voznji ne cuje se u mestu takodje nista, samo dok vozim i drzim gas, jel zna neko sta bi moglo da bude?

Napravio sam i mali snimak. Ovakvo zujanje nisam cuo na ostalim motorima koje sam probao, stariji SV, MT 07 itd. Ne moze bas preko telefona da se usnimi lepo, jace se cuje uzivo.

Pridruži nam se!

Možeš sada da napišeš svoj odgovor, a kasnije da se registruješ. Ako imaš nalog, uloguj se i napiši svoj odgovor.

Gost
Odgovori na ovu temu...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.