Jump to content

Moto Zajednica

1150 GSA: Lampica u obliku trougla stalno svetli

Recommended Posts

  • Drug član, 1869 postova
  • Lokacija: Mostar-Nevesinje-Novi Sad - Minhen

Naš predsjednik kluba TNT Trebinje ima mali problem sa BMW 1150 GSA 2003, sa integralnim ABS. Radi se o lampici u obliku trokuta koja stalno gori, a upalila se prilikom zamjene akumulatora. Urađeni su neki reseti ali ona i dalje gori. Sa motorom je sve u redu, sve normalno radi.

Pitanje je zašto gori i kako se može ugasiti ?

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Nesvrstan, 756 postova
  • Lokacija: Beograd
  • Motocikl: R21A

Odmah da napomenem da nisam strucnjak tj. pre bih za sebe rekao da sam laik, ali imao sam doticni motor do pre dve godine i dogodila mi se slicna stvar posle jedne voznje po nekim rupama i vukojebinama...posle udarca u neku rupetinu na tabli se pojavila pomenuta sijalica i sijala neprekidno...kad sam dosao kuci uzeo sam user manual koji je bio na Nemackom pa zvao drugara koji govori Nemacki da ga tumaci i nasao da je u pitanju sijalica stop svetla...na prvu loptu sam mislio da su svabe lude i da to nije moguce vec da je u pitanju neki veci problem, medjutim odem ja do garaze da proverim...kad ja tamo a ono medjutim...svabe ipak nisu lude, zamenio sam sijalicu i stvar je bila resena...da budem precizan u pitanju je sijalica sa dve licne jedna sija kao poziciono svetlo a druga se pali pritiskom na kocnicu, u mom slucaju ta druga licna nije radila i zato sam mislio da nije tu problem...

 

Eto znam da nije Bog zna kakva pomoc ali pokusajte i to mozda pomogne...srecno...

  • Podržavam 2

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima


Link to post
Share on other sites

  • Drug član, 1869 postova
  • Lokacija: Mostar-Nevesinje-Novi Sad - Minhen