Jump to content

Moto Zajednica

pomozite jinx-u

Recommended Posts

• U prolazu, 5 postova

gledao sam neke makine,

kawasaki gpz550

yamaha xj 600

suzuki gsx 400f

e sad pitanja posto sam totalni pocetnik u voznji motora a probao sam i odusevio se. i kapiram da je sad kraj sezone i da ako bi sad nesto pazario da bi makina stajala a ja kakav sam nebih mogao da gledam a da ne vozim.

pitanje br 1. jesu li motori jeftiniji van sezone?

pitanje br 2.ako visok sam 190 ima li to neke veze sa izborom makine?

pitanje br 3.na sta bi trebao da obratim paznju prilikom kupovine?

pitanje br 4.od ovih makina sto sam nabrojao sta je dobro ?

pitanje br 5.na kupovinu bi potrosio 2000-2500 ajvara preporucite mi nesto?

hvala unapred ;D

Podeli ovaj odgovor sa prijateljima

• Svrati ponekad, 129 postova

SALE jel nije moglo to krace da odgovoris da bi bili svi zainteresovani da procitaju ;D ;D ;D ;D ;D

inace ja se pridruzujem saletovim odgovorima a motor je najbolje da gledas oko Dec-Jan.

• Drug član, 1334 postova
  • Motocikl: GSA

1.Jesu, pogotovo noviji (skuplji) modeli, ali ti je problem, sto ne mozes posteno da provozas motor da utvrdis u kakvom je stanju.

2.Ima ali sa tom visinom motor moze da ti bude sam mali, nikako preveliki, znam iz iskustva. (193cm)